محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

22/ اردیبهشت/91

1391/2/23 10:45
نویسنده : مامان مریم
694 بازدید
اشتراک گذاری

صبح تا ده خوابیدیمزبان

بعد مایوتو پوشیدی و هوس دریا کردی و رو کول بابایی کلی بالا پایین پریدی:

بعد هم حس خونه موندن نبود و بعد از تلفن با خاله ندا قرار شد نهار بریم خونشون و بعد از ظهر هم نمایشگاه گل بریم..محیا خانمی لباس نوشو پوشیده و داره آماده میشه:

و کاش نمیرفتیم چنان شلوغ بود که از رفتنمون پشیمون شدیم. بابایی هم خیلی ازین جور جاها خوشش میاد!!! اونهم تو غرب تهران که خیلی به ما دوره. کلی از جایی که ماشینو پارک کردیم تا خود نمایشگاه پیاده اومدیم . من هم که فقط برای عکس گرفتن رفته بودم:

جیگر من بیدی!!!

برج میلاد رو باور کنیم یا دمپایی پلاستیکیتو دخملی:

آخه صندلها پاتو زده بود و اینو از تو ماشین درآوردیم تا راحت باشی

و شلوغی از طبقه بالا:

خاله ندا از پله برقیها افتاد و کیفش پاره شد. آخه از جلوی پله کنار نمیرفت جمعیت تا اون هم پیاده بشه. و تصمیم گرفتیم برگردیم.

و جوجوکها رو تماشا کردی:

 و بعد ازونجا با خستگی فراوان اومدیم پارک پلیس خودمونو (سندش به اسم من و خاله نداست) و شام و هله هوله ای خوردیم و خسته و کوفته برگشتیم خونه و سریع خوابیدیم تا صبح بتونیم بریم سرکار..

و بقیه عکسها:

به خرسی گلی چیپس دادی:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 اردیبهشت 91 10:38
ميگم خدا وكيلي شما شمالي ها توي غذاهاتون چي ميريزين كه اينقدر انرژزي دارين ماشااله يه دوست دارم اونم شماليه البته رشتيه. همه بيمارستان رو عاصي كرده از بس كار ميكنه و از آدم كار ميخواد. البته به نظر من خيلي خيلي عاليه. من آرزومه اينجوري باشم و اينقدر كار كنم و فعاليت داشته باشم ولي نمي شه خب. ديشب يه مهموني رفتم امشب عروسي دعوتيم و نميرم.حالش نيست


آخه شیرازی گفتن. میگن همش پشت سرتون!!!!حالش نیستو خوب اومدی...یه عکس از غذاهای شمالیها بعدا برات میذارم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 اردیبهشت 91 10:56
عكس به چه دردم ميخوره. مواد اصلي غذاهاتو بگو. دوستم ميگه زيتون و سير و گردو بخور. گردو كه گرمه و ميفتم به خارش. سير هم كه عاشقشم ولي نميشه خورد. زيتونم كه دل و روده آدمو مياره پايين. آب و هواي شيراز واقعا فلج كننده است. همه اسيرش ميشن ولي اين شمالي ها نه! دوستام از هرجاي ايران زمين گير اين هوا شدن و از خود شيرازيها بدتر شدن ولي شمالي ها متفاوتن


شیراز هم هواش مثل شمال شرجیه..اما بقول تو اثر نمیذاره. میخوای خود غذاشو برات بفرستم؟؟؟دوستت راست گفته. خارش و بوی بد رو ول کن. جمعه ها بخور اصلا
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 اردیبهشت 91 11:08
اين اس ام اس رو آقاي مدير اداري برام فرستاد الان:
دنيا رو بدون زن تصور كن:
بازارها خلوت/ پول ها اضافه/ طلا سه كيلو هزار/ شيطان بيكار/ مخابرات ور شكسته/ دانشگاه آزاد تعطيل/ همه ميرن بهشت... روز زن بر شما مبارك
--------------------------------------------------
اينم جواب من:
قويترين آدم دنيا اوني نيست كه 250 كيلو رو يه ضرب بزنه. قويترين دم جهان زنيه كه با وجود نامردي ها، مزاحمتهاي اطراف، زورگويي و ترس، هنوز تو اين جامعه درس ميخونه، رانندگي ميكنه، كار ميكنه، عاشق ميشه، اعتماد ميكنه، مادر ميشه و به بچه اش ياد ميده ... انسان باشه...



منم این آخری رو شوهر خواهر شوهرم برام فرستاد و منو ذوقیده کرد..
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 اردیبهشت 91 11:11
شيراز شرجي نيست. گرم و خشكه البته از 15 ارديبهشت تا اوايل مهر. بعدش هوا معتدله تا اواسط آذر كه سرد و خشك ميشه
مامان یکتا
23 اردیبهشت 91 11:11
سلام این فرشته محیا کوچولوی ما هست قربونش برم ماشالله عزیز شدی با این لباست یک دنیا بوس به محیا جون خودم


ممنون خاله گلم
مامان هستی
23 اردیبهشت 91 11:48
یه اس ام اس در مورد شیرازیها مناجات یک شیرازی خدایا ما که حال نداریم در راه راست حرکت کنیم خودت به سمت ما کجش کن البته به لهجه شیرازی قرائت شود
مامان کوروش
23 اردیبهشت 91 12:25
اون روزیکه این مجسمه ها رو می بردن نمایشگاه گل توی بلوار کشاورز دیده بودمشون ولی وقت نکردم ازشون عکس بگیرم خوب شد از همه شون عکس گذاشتی
راستی یه سوال دمپایی های مک کوئن خوشگل خانوم رو از کجا خریدی ؟


خواهر چی بگم. کلی عکس گرفتم اما کلی آدم دو و برم بودن .. تازه روسری من چپه و دکمه لباسهای بابا علی باز. فقط همین چندتا رو گذاشتم
مامان کوروش
23 اردیبهشت 91 12:26
عزیز جان یه سوال می کردی از من بهت می گفتم نمایشگاه چه خبره ! من پارسال رفتم با همین حالت تو برگشتم
مادر آیاتای
23 اردیبهشت 91 12:43
ولی بازم به دیدنش می ارزید. آدم اینجور جاها اگه بدون بچه باشه خوب استفاده ش میبره. اما با بچه اوضاع خیلی پیچیده تر میشه.خوش باشی عزیزم. خوش به حالت . من عاشق گلم. هر چی نمایشگاهه دقیقا موقع هایی هست که ما نیستیم.


آخی.. ما بد موقع رفتیم. آخرین روز و جمعه..
مامان کوروش
23 اردیبهشت 91 13:26
عزیز دلم دمپایی های محیا که روش عکس ماشین رو از کجا خریدی ؟


از همون بومهن که گفتم. 2 هزار تومن فقط. دوستم از 7 حوض خرید 5 تومن
مامان احسان
24 اردیبهشت 91 11:41
به به همیشه به گردش چه عکسایی هم شده مامان عکاس..
این لباس جدید هم خیلی بهش می یاد..ببوسش


ممنونم گلی خانم
نسترن
24 اردیبهشت 91 19:05
محیا دمپایی پلاستیکی پوشیده که به دکور برج میلاد بیاد
میگم چه عکسای قشنگی هم گرفتی
راستی روی دختری کار کنی فکرکنم مدلینگ خوبی برات از اب دربیاد


راست میگی تو فکرشم...