محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

21/ فرردین/91

1391/1/22 9:50
نویسنده : مامان مریم
563 بازدید
اشتراک گذاری

صبحت بخیر ناناسی..

 

تو کلاس از خواب بیدار شدی و به بردیا و هستی و ریحانه خیره شدی. سرپات کردم و رفتی تو کلاست تا ایشاله روز خوبی رو شروع کنی. بخصوص که امروز عمو شهرام میاد و بهتون خوش میگذره..

دوست دارم گلم..نازم، برگ گلم...

 اومدم دنبالت . تا آمادت کنن از نی نی هایی که دوسشون دارم چند تا عکس انداختم..

اول آرشیدا توچولو..

که مربیش آورده بودش آفتاب بگیره.. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اینهم آویسا گلی که فکر کنم تازه لیوان آبشو کشف کرده..

و این هم گل دختر خودم:

و مستقیم رفتیم خونه شهریار اینا تا چند تا بنگاه بریم.. کمی عصرونه خوردیم و شما هم تی وی تماشا کردین و  بعد کمی عشقولانه و با هم رفتیم بیرون

تازه به خاله ندا میگفتی: خاله!!!  من خانم شدم. پوشک ندارم..نیشخند

بعد هم اونا رو تو پارک پیاده کردیم و برگشتیم خونه. خونه هایی که دیدیم دلچسب نبود و حتی یکیش افتضاح بود. ناامیدانه برگشتیم خونه تا ببینیم خدا چی میخواد.

بابایی هم مناطق اطرافو گشت و یه چند جایی سپرد. بعد دوش و شام، خوابیدیم. سر شام به بابایی گفتی که سپهر موهامو کشیده. میکُشیش؟ ( چه خشن) اونم گفت آره؟ بعد گفتی نه.. آخه میدونم که چقدر سپهر رو دوست داری..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان نادیا و نلیا
21 فروردین 91 10:47
ممنون از حظورتون...موفق باشین
مامان کوروش
21 فروردین 91 11:42
دو روز نخوندم ماشا... چقد پست گذاشتی برم بخونم راستی رمز پستت رو برام نذاشتی !
مامان حنا
21 فروردین 91 17:57
سلام مامان محیا جون
ممنون از تبریکت عزیزم خدا محیا جونو براتون نگه داره خیلی خوشحالم کردی ایشالله که تولد محیا جون باشه و ما جبران کنیم
خیلی دوستتون دارم بوس بوس هزار تا بوس


خواهش میکنم گلم. کاری نکردم..
كاكل زري يا ناز پري
21 فروردین 91 21:14
خووووووووووووب خوش بگذره بهتون حسابي بابا يكي هم ما رو تحويل بگيره اينجا غريب افتاديم
نگین مامان رادین
22 فروردین 91 1:35
ایشاالله با اومدن عمو شهرام بهتون خوش بگذره و خاطرات خوبی تو ذهنتون بمونه.


ممنونم خاله. اما ظاهرا تو ایام فاطمیه عمو شهرام نمیاد و فقط موقع ورزش صداشو پخش میکنن. طفلک بچه ام فکر کرده خودشه..
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
22 فروردین 91 9:44
واي اين جمله آخري دخملي خيلي باحال بود. ريسه رفتم عجب بچه هاي امروزي با حالن. "بابا سپهر موهامو كشيده، ميكشيش؟؟؟؟؟؟" خيلي ماهي محياي خوشگلم


مرسی..
مامان کوروش
22 فروردین 91 11:03
امان از این خونه خریدن که ادمو دچار افسردگی می کنه
عزیزم خیلی باید بگردی


آره
مامان صدف
22 فروردین 91 12:22
یعنی چی اونا رو پارک پیاده کردید. یعنی تنهاشون گذاشتید تو پارک؟


آره.. تنها رفتن. ما باید برمیگشتیم خونمون. بیچاره محیا. اما اون هم با تاب سرسره مهد سیر بود.
مادر آیاتای
22 فروردین 91 22:21
سلام مریم جون هفته بعد که ماتهرانیم یه برنامه بامابزار بعدش هرجاخواستی برو.


اون هفته رو فقط بخاطر شماها خالی کردم..