محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

15/بهمن / 90

1390/11/16 8:39
نویسنده : مامان مریم
523 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم...صبح زودتر بیدارشدم تا برم پمپ بنزین..از دست این باباعلی که دیشب حس بنزین زدن موقع برگشت از خونه شهریارو نداشت و من امروز مجبور شدم یه نیم ساعتی زودتر حرکت کنم..

هوا خیلی سرد بود و سوز داشت..اما تازه برف کم کم شروع به باریدن کرده و خیلی سرده..

هنوز کلی از خریدهام مونده و هیچی نخریدیم....هوا از یه طرف، شما از یه طرف و اوضاع بد بازار از طرف دیگه.بابایی هم که اصلا انگار نه انگار...منتظره لباسهای خودش رو هم من بخرم..اصلا هیچی نخریدم..هنگ کردم تقریبا.. پارسال اینموقع بااینکه شما کوچولوتر بودی همه کارام کرده بود..

این هم  از کاردستی امروزت:

تا خاله مهدیه رو دیدم گفت امروز حالت خوب نبود و کمی بالا آوردی.نگرانت شدم و مستقیم بردمت خونه..تو خونه حالت خوب بود و فقط کم اشتها بودی...خودم چشت زدم..آخه تو مهمونی تا گفتن محیا چه خوب میخوره و بچه من نمیخوره گفتم بله و کلی تایید کردم.. تا من باشم چیزی نگم...

یه بار صدام زدی مامانی ممدیان..خیلی دوست دارم...و من غش کردم افتادم رو زمین. و بابایی هم کلی خنده اش گرفته بود..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آویسا
15 بهمن 90 11:26
منم موافقم ولی هر جی زودتر خریداتون رو بکنید که هر چه جلوتر می ریم بازارها شلوغ تر می شن.مهیا گلی رو ببوسید
دختر چشم آبی!
15 بهمن 90 13:18
سلام هوا بس ناجوانمردانه سرد است! چه برفیم میاد مواظب دخمل کوچولو و خودت باش. بیخودی خودتو اذیت نکن .کار دنیا همینه! انقدم بد بابا علی رو نگو تمام انگیزه هام برای ازدواج از بین رفت!


نگین مامان رادین
15 بهمن 90 17:53
شما مامانی زرنگی هستید .ایشاالله به همه ی کارهاتون می رسین.
مامان حنا
16 بهمن 90 1:46
آفرین به این مامان زرنگ از الان خوب کاری میکنی هر چی نزدیکتر بشیم هم جنسا گرون میشن هم انقده کار سرمون می ریزه که وقتی باقی نمی مونه در مورد آقایون هم بگم مثل همن زیاد به خرید کردن اهمیت نمیدن باید هی بهشون بگی محیای گلمو ببوس
نرگسی
16 بهمن 90 11:02