محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

19/ بهمن/90

1390/11/20 22:30
نویسنده : مامان مریم
597 بازدید
اشتراک گذاری

صبحت بخیر نازنینم.. صبح با خروپف بابایی از خواب بیدار شدی و کلی خندیدی و اداشو درآوردی...

بابایی با ماشین رفت آخه میخواست به کارای بانکی برسه و از طرفی برف ولنجک سنگین بود و حس ترافیک و رانندگی نبود..با خ ن هماهنگ کردیم و اومدیم..الان هم داره حسابی میباره... شما رو تو کلاس پیش هستی و مامانش گذاشتم..ظاهرا خاله بهاره نیومده بود و شوفاژها هم خراب بودن..

کاش هوا بهتر میشد تا خاله جون وحیده میومد پیشمون..خیلی بهش نیاز دارم..دیروز هم مادرجون شهریار اومد خونشون و الان سرش حسابی گرمه...

کلی کار و گزارش نویسی افتاده سرم و باید برم بکارم برسم..دوستت دارم نازگلکم..

 

تو این برف شدید تصمیم گرفتیم زودتر بیایم خونه..ساعت 1 با خانم ن  اومدیم سمت مهد و خدا رو شکر با جون سالم رسیدیم..شما هم چون بعد نهار نخوابیدی تو ماشین خوابت برد و یواش آوردمت بالا و کنارت یه ساعت خوابیدم و بعد بیدار شدن  شروع کردم به جابجا کردن مبلها تا جا رو برای  اومدن میز نهارخوری اون هم 8 نفره باز کنم.. نمیدونم جا میشه یا نه کمی استرس دارم که نکنه اشتباه کرده باشم..

برای شامت ماهیچه بخارپز کردم و بابایی که اومد داد خوردی.بابایی کمی ناراحته بگمونم دلش میخواد شمال بریم.تو این سرما کی حالشو داره باباعلی!!! تازه فردا میز نهارخوریه رو میارن..خاله جون وحیده  هم واسه همین هوا نیومد ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نانازیا
19 بهمن 90 12:31
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
ثمين
22 بهمن 90 0:11
سلام اومدم ازتون دعوت كنم تا از نمايشگاه دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم