محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

12/ بهمن/90

1390/11/16 8:40
نویسنده : مامان مریم
539 بازدید
اشتراک گذاری

صبحت بخیر

یادمه مدرسه که بودیم این روزهای جشن بهمن رو خیلی دوست داشتم..کلاسها تق و لق بود و جشن و من هم دانش آموز فعال..همش در پی تمرین سرود و نمایش بودیم. یادش بخیر...

صبح لباس زیاد پوشوندمت. کاپشن و شلوتر سرهمی..به بابایی گفتم که نمیتونم ببرمت تو پارکینک، با اونهمه اسباب و اثاثیه که هر روز با خودم راه میندازم..چهار طبقه کار سختیه..گفت کمی صبر کنیم تا باهم بریم...

تو مهد هم فقط هستی اومده بود..بیدار شدی و یه توپ و یه عروسک گرفتی تا بخوابونیش..من فدای اون انگشترت بشم با اون دستای قشنگت که با حرکتاش حرفهاتو معنی دارتر میکنی...همه نزدیکانت فهمیدن که شما از همین سن، با حرکت دستات حرفاتو میزنی..مامان فدات بشه

دوربین همرام نبود با گوشیم عکسهای ناواضحی گرفتم..

اوضاع عمومی ات یه کم بهم ریخته آخه داری دوتا دندون آسیای پایین رو در میاری و بالایی هم که من متوجه نبودم هفته پیش زده بیرون..پاهات بدجوری تو پوشک سوخته..همراهی هم که نمیکنی تا ازت بگیرمش...مبارکت باشه دوندونای نازت گلکم ..امیدوارم به جنس دندونای من نبرده باشه....

این هم کار امروزت:

از دانشگاه با خاله سمی و خانم عابدی و دخترش محیا رفتیم پونک..تصمیم گرفتیم که شما بری خونه اون محیا و من و خاله سمی بریم بوستان بگردیم. و مامان مهربونش کلی بهتون رسید و خدا رو شکر بچه های خوبی بودین و با هم بازی میکردین

 و من و خاله سمی با خیال راحت یکی دوساعتی گشتیم اما هیچی پیدا نکردم..کمی هم خونشون نشستیم و شما دوتا راضی نبودیم بگردیم!! مامان محیا مصمم کرد که از همین لحظه دیگه پوشکش نکن و در عرض چند روز همه چی تموم میشه..ببینیم چی میشه..برگشتنی و چه ترافیکی!! دیگه بابایی اومده بود خونه و ما بعدش رسیدیم..و شام املت خوردیم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان احسان
12 بهمن 90 9:10
سلام مامانی میشه همین الان برای من دعا کنید .


حتما عزیزم..خیره ایشاله
خاله هدي
12 بهمن 90 9:45
خوكشل خوكشله دخمل


میسی میسی خاله
مامان احسان
12 بهمن 90 10:29
22 روزه که برای گذر نامه اقدام کردیم برای سفر به مکه تازه امروز برای احسان آماده شده برا منو باباش نه هنوز .15 اسفند انشاالله باید بریم وگذر نامه ها معمولا باید 45 روز قبلش آماده بشه آژانس به ما تا فردا مهلت داده .دعا کنی تا فردا برای منو بابای احسان هم بیاد بوووووووووووووووووس
مامان پارسا
12 بهمن 90 10:58
چه دخملی چه نازی
دخترم عشق من
12 بهمن 90 11:10
خاله جون زودتر از پوشک بگیرش سختیش فقط چند روزه . گناه داره بچه . ببین چقدر با پوشک اذیته.بچه منم خیلی از این پوشکا اذیت شد. الان تو خونه اصلا پوشکش نمیکنم.


من از خدامه..خیلی تلاش کردم اما محیا میترسه تو دستشویی کاری کنه..نگه میداره میاد بیرون میریزه