محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

7/بهمن/90

1390/11/8 10:37
نویسنده : مامان مریم
491 بازدید
اشتراک گذاری

صبح زود با گروه عظیمی من جمله فاطمه همسایه که امشب بله برونشه رفتیم جمعه بازار و برات کلی کش مو و جوراب شلواری و جوراب خریدم... بعدش بابایی اومد دنبالمون و اومدیم تهران..

با اینکه خونه کلی شلوغ بود اصلا گریه نکردی و قیافتو اخمو کردی و سر کوچه رفتی تو خواب..من قربونت برم که همه چی میفهمی و ریختی تو خودت....و تا تهران خواب بودی..

جاده خلوت و خوب بود...الان هم خودتو با اسباب بازیهات سرگرم کردی و بغل بابایی داری بازی میکنی و جالب اینکه اسم هیچکس رو نمیاری..من فدات بشم که کنار میای...دوست دارم نازنینم...

عصری هم با بابایی کلی گرگ بازی کردی و خونه رو حسابی بهم ریختی و نجس کردی و نمیذاشتی پوشکت کنم...در عین حال جیشتو هم نمیگی...تلاشهای این چند روزه مادرجون هم جواب نداد...کمی هم کلافه ام کردی و از کوره در رفتم و بابایی از دستم نجاتت داد...آخه این چند روز نه آشپزی کردم و نه کار خونه و نه زحمت شما رو کشیدم..دوباره که اومدم خونه دنیا ریخت رو سرم و به تمام کارم رسیدم تا فردا حسابی درس بخونم...تنبلی هم عالمی داره بخدا..

بزور خوابیدی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان پارسا
8 بهمن 90 11:52
سلام عزیزم دختر گلمونو چیکار داری. نباید زودتر عادتش می دادی که پوشاکش و دربیاره. توی این فصل از جیش گرفتن سخته سعی کن بذاری برای بعد عید که هوا گرم می شه.