محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

یه خبر بد - بعدش یه خبر خوب

1390/10/26 8:16
نویسنده : مامان مریم
362 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه متوجه شدم که گردنبند محیا که با گوشواره هاش ست بودن نه خونه مامانمه و نه خونه خودم...همه جا رو هم گشتم و نبود..ازونجاییکه هر روز واسش عکس میندازم دیدم که آخرین بار 24 آبان گردنش بوده...

حتی با اون میاوردمش مهد..نمیدونم اصلا درش آوردم خودم یا نه، و یا درش آوردم کجا انداختمش..مغزم داره میسوته...این چندمین چیزه که از طلاهاشو گم میکنم.. گوشواره اش انگشتر فیروزه خودم...دعا کنین پیدا بشه..آدم دلش میسوزه خوب...

یادش که میافتم دپرس میشم..باید بیشتر دقت کنم..

و اما...

با اینکه میدونستم گشتن خونه یعنی گرد گیری فکر گردنبنده نمیذاشت درسمو با خیال راحت بخونم...در نتیجه شروع کردم گشتن.. حتی جاهایی که عقل جن هم نمیرسید..و بالاخره تو یه جا جواهراتی قدیمی پیداش گردم..بمیرم واسه خودم که فکر میکردم حواس پرتم اما گذاشته بودمش تو یه جای امن...اما باور کنید بعد پیداشدنش هم یادم نیومد که من گذاشته باشمش اونجا...

خودم عادت دارم که کلی کار غیرارادی خوب انجام میدم اما بعدش یادم نمیمونه...مثل ترمز زدن ناخودآگاه تو رانندگی که همیشه بعدش تعجب میکنم که چطور اینکارو زمانیکه فکرم کاملا جای دیگه بود انجام دادم..خوب زنی گفتن، حس شیشم و هفتم و n امی گفتننیشخند

خوب خدا رو شکر پیدا شد..حتما براتون یه شیرینی میذارم اینجا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان پارسا
25 دی 90 14:08
انشالله پیدا می شه
مامان یکتا
25 دی 90 14:29
جوش نزن عزیزم انشاالله پیدا می شه فدای سر محیا که خودش سالمه


ایشاله
مامان زهرا نازنازی
25 دی 90 19:23
انشاالله که پیدا بشه
مادر آیاتای
25 دی 90 20:01
یه کم به ذهنت فشار بیار یادت میفته.. دعا میکنم پیدا بشه. من درک میکنم اینجور مواقع ارزش مادیش مهم نیست هم آدم زورش میاد چیزی رو گم کنه و هم خاطراتی که باهاش داشته حیفن.
مامان حنا
25 دی 90 23:43
ایشالله پیدا میشه منم انقده از اینجور چیزا گم کردم همیشه هم همسری میگه فدای سرت وقتی گم شده هی حرص بخور به کجا میرسی الانم میگم فدای سر خودتو محیا جون ولی امیدوارم به هر حال پیدا بشه بببببببببوووووووووووووسسس


مرسی خاله جون...پیدا شد دیگه
مامان دانیال
26 دی 90 8:53
خدا رو شکر که پیدا شد. اگه جای من بودی و تو حمام خودت با دستت خودت گوشوارت رو چشم بسته میانداختی تو چاه دستشویی چی. نمی دونی تا کجام سوخت وقتی فهمیدم گوشواره نازنینم تو حمام از گوشم باز شده و من هم یه وان آب رو خالی کردم پشتش تا بره ته چاه.


آخه خیلی دلم میسوزه..چند جفت گوشواره تا حالا گم کردم...
مائده
26 دی 90 11:46
به سلامتی چه خوب که پیدا شد
مامان محیا
26 دی 90 13:35
خدارو شکر پیداشد شلخته


اتفاقا یه جای خوب گذاشتمش..این کجاش شلختگیه؟؟؟؟
مامان صدف
27 دی 90 8:21
با شیرینی شیرینی کردن که دهن شیرین نمیشه جانم