محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

25/ دی/ 90

1390/10/26 8:59
نویسنده : مامان مریم
385 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز از نو روزی از نو. اومدیم سرکار!!! تو کلاس چشاتو باز کرد یو دوباره خوابیدی..خیلی ناراحتم که خواب رو به دوستات و اسباب بازیها ترجیح دادی...

روز خوبی داشته باشی...

مادرجون الان زنگ زد و گفت ساعت 6 صبح دوباره زلزله اومده..خدا رحم کنه...

اونا بعد رفتنمون همش از حرفها و کارات یاد میکنن و کلی به کارات میخندن..مادرجون هم همچنان سرگرم کارای روزهای اخیره..طفلکی...

تا رسیدم خونه شروع گردم به گشتن گردنبند و طی توضیحاتی که دادم پیداش کردم خدا رو شکر.

کمی مهربون تر شدی و به اصطلاح جنت پرید..البته با کلی اسپند و دعا خوندن و از این حرفها..کمتر به ما حرف زور میگفتی و لج میکردی..بابایی هم زود اومد و چون براش شعر کامل خوندی برات دفتر نقاشی جایزه خرید.. 

 

خیلی دل درد داشتم و در کنارش درس.اتاق خواب دیدن داره شده بازار شام و من هم تا امتحان 4 شنبه رو ندم دست بهش نمیزنم...هر چند شما و بابایی نذاشتین خوب تمرکز کنم...

شام خوردیم و با کلی گریه تی وی رو خاموش کردم و خوابیدی..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آویسا
25 دی 90 14:25
ان شاالله همیشه شاد و سرحال باشید و سفرهای خوب و خوشی باهم دیگه برید


مرسی ممنون خاله





مامان صدف
26 دی 90 8:10
سلام مریم جان. امروز بعد از مدتها اومدم تو وبلاگ محیا گلی. خیلی دلم برا وبلاگش و نوشته های شیرینت تنگ شده بود.
خوشحالم که حالتون خوبه و سفر بهتون خوش گذشت.
_______________
زلزله رو هم که از تهران بردین شمال خالی کردین اومدین.


مرسی که اومدی دلم تنگ شده بود واسه نظراتت
مائده
26 دی 90 11:48
این دفعه امتحان ندی نمیشه ها گفته باشم


یعنی میشه قبول بشم ؟ تو رو خدا حالم بهم خورد طی این چند سال هنوز بدو خدمتم
دخترم عشق من
27 دی 90 10:49
سلام امتحان چی دارین؟ازمون بدو خدمت پیمانیه؟


آره عزیزم!!!4 ساله دارم کار میکنم اما هنوز این امتحان مونده...بخاطر زایمانم عقب موندم