محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

20/ دی/ 90

1390/10/21 8:54
نویسنده : مامان مریم
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صبح بخیر!!!!

امروز صبح عین یه دسته گل بیدار شدی و گفتی مانی شیر!!!!...من هم بالاسرت با شیر ایتاده بودم و به نگاه معصومت نگاه میکردم...حیفم میومد فرصت رو از دست بدم و برم سراغ دوربین..تاگفتی شیر دادم دستت...حال کردی..گفتم دتری داروهاتو میخوری؟ گفتی آره و من هم سریع دادم خوردی..

واااای چه ملوس و حرف گوش کن شدی آدم حال میکرد..با خودم صدتا بچه تو فامیلت باشن یه دونه اش به دختر گلم نمیرسن...چرا هستن اما از بابایی انتظار نداشتم...

خوب میبخشیمش...یهو متوجه نبود چی داره میگه!!! و روزمونو با خنده شروع میکنیم...

روز خوبی داشته باشی گلم.

تو راه پله که میرفتیم خونمون یهو گفتی مانی دوستت دارم...پرسیدم باز کی رو دوست داری؟ گفتی هستی!!!! قهقههبه سلامتی این دوتا دوست خوشگل

بعد تو راه پله نشستی و نمیدونم چرا دوست نداشتی بیای تو

بعد با هم برای شمال وسیله جمع کردیم و دوشی گرفتیم و بابایی اومد..

بابایی گفت که ناراحتی دیشبم بی مورد بوده و گفت که یه تار موی محیا رو به صد نفر نمیدم و از روزی که محیا اومد تمام بچه هایی رو که دوست داشتم ٥ ماه هم نبینم عین خیالم نیست...خوب من هم حق داشتم بابایی بد گفت آخه...خلاصه همه چی حل شد و باز هم شدیم سه تامون...

بابایی گیر داد که الان بریم شمال. من هم چون سرکارم افتضاح کار دارم نمیتونم مرخصی بگیرم..

نصفه های شب بابایی دزدیدت و برد پیش خودش اما اوتقدر غلت زدی این هم عکساش:

چه خواب نازی!!!عزیزم!!!!

لطفا به فاصله دوتا پاهاش نگاه کنین یکی شرقه یکی غرب...از این رو فهمیدم بچه ام استعداد ژیمناستیک هم داره:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هستی
21 دی 90 9:21
الهی قربون اون دوست داشتن و محبتت برم من .
مائده
21 دی 90 9:23
خب خدا رو شکر