محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

5/ دی/ 90

1390/10/6 9:05
نویسنده : مامان مریم
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

کلا شبها بد میخوابی و هی ووووووول میخوری و میچرخی...خوبه تو تخت نمیخوابی وگرنه تا صبح کله ات جای سالم نداشت مامانی، نیشخندواسه همین صبح کجا پیدات کنیم خنده داره...زیر مبل رو متکای بابایی، زیر دست و پای خودمون....

چند مدل از خوابیدن محیا سر صبح

پیش خاله جون وحیده که خوابیدی خوابشو بهم زدی.  طفلک میگفت ساعتی 50 بار بیدار شدم تا روی محیا رو بندازم...

امروز تولدت دوستت آنا  پارسیانه!!! ( همسایه طبقه دوممون تو گلبرگ خونه آقای ریاضت)... از همینجا تولدش رو با هم بهش تبریک میگیم...ایشاله عاقبت بخیر بشه...

آنا جون تولدت مبارک

 این هم از کار امروزت تو مهد که با کمک خاله بهاره انجام دادین:

دم در صدای یه کلاغ رو شنیدی..پیداش کردم برات...رو سقف طبقه چهارم خونه بغلی بود...زوووم کردم و ازش عکس گرفتم تا ببینیش...

آقا کلاغه

و کمی بعد پرواز کرد و رفت..

پرواز

چه عکسی شد انصافا

عصر تا رسیدیم خونه شروع کردم به شستن و از طرفی تلفن هی زنگ میخورد و مادرجون و خاله جون حالتو می پرسیدن...

اگه گفتین محیا کجا خوابیده و داره نقاشی میکشه؟؟؟

حتی واسه من ژست هم میگیره؟؟

بله..رو مبل و رو دشکهایی که ملافشو کثیف کرده و من شستمش..به نوعی تو ارتفاعاته

تا بابایی بیاد کار داشتم و شما هم دختر خوبی بودی و زیاد اذیتم نکردی...لطف کردی نانازم...بابایی که دوباره رفتم سراغ کارهای بیرون و شما دوتا شام خوردید چون بابایی حابی گشنه بود..

شبها چادرتو برمیداری و با صندلی میری از رو جاکتابی مهر بر میداری و میای بهم میگی مانی بسه ظرف نشور..الله بخونیم...ای من قربون امر به معروفت بشم الهی...نیشخند

چند روز دیگه امتحان دارم اما هنوز لاشو باز نکردم...نه سرکار میشه خوند و نه خونه...خدا کمکم کنه..

امروز قرار بود با همکارها بریم خونه خانم گودرزی تا نی نی نازش محمد مهدی رو ببینیم...عید غدیر بدنیا اومده..اما کار نمیذاره گذاشتیم واسه روزهای آتی...

شب بعد ما خوابیدی اما خوب بودی و کمتر سرفه میکردی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

امیرمحمد واسراکوچولو
4 دی 90 8:33
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
کد133یادتون نره


مرسی حتما
عروسکم پرنیا
4 دی 90 22:12
نامرد به دوستاتم بگو به ما رای بدهند ما هم قول میدیم شب یلدا که سهله 13روز عید دعوتتون می کنیم



مائده
5 دی 90 10:17
این چه مدلشه؟
مامان صدف
5 دی 90 13:45
ای جانم. صدف هم همین جوره. آدم خندش میگیره
نگین مامان رادین
5 دی 90 19:09
ای جونم خوابیدنش هم مثل خودش ناز و دوست داشتنیه.
تولد انا جون هم مبارک.


ممنونم خاله مهربونم
مامان صدف
6 دی 90 13:51
خداییش اون کلاغه دیگه آخر هنره
مامان هستی
6 دی 90 14:48
خدائیش فتوشاپ نیست آخه آسمون تهران که اینقدر آبی نمیشه .
شوخی کردم کیفیت گوشیت عالیه


مرسی عزیزم...با دوربین جدیدم گرفتم..زوووووم رو داشتی؟؟؟