محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

3/ دی /90

1390/10/4 10:27
نویسنده : مامان مریم
335 بازدید
اشتراک گذاری

صبح روز شنبه و من حسابی تو محل کارم کار دارم..

چون همکارم شنبه ها نمیاد...تا دوازده به کارم رسیدم و پستها رو با تاخیر نوشتم و بعضی از دوستان خیلی بی قراری میکردن و لطفشون فوران کرده بود و منتظرمون بودن...مرسی از لطفشون...سمانه جون عاشق مرامتم به خدا....

ظهر کلاس داشتم و خودم تنها رفتم و بعد ازینکه برگشتم اونقدر مشغول بکار شدم که نفهمیدم که کی 3:10 شد...سریع جمع کردم و اومدم دنبال شما...

تو خونه کمی جابجا کردن وسایل شمال رو داشتم..و شما هم به cd های جدیدت نگاه میکردی وبا ظرفات برای بابایی غذا پختی:

اینا هم ساقه نی شکره که ازش قند درست میکنن..دوست بابایی داد و من و شما کمی ازش خوردیم!!!

 

 تا اینکه بابایی اومد و چند روز دوری دوباره بینتون وقفه ایجاد کرد و بابایی با تلاش بسیار احساساتتو سرجاش برگردوند...آخر شب هم که لباستو عوض کردم دوباره هوس آرایش کردی و گند زدی به صورتت و من چون ازینکار خوشم نیومد دعوات کردم...

 

عکس نگیر دیده (دیگه)

حس میکنم داری  سرما میخوری خدا رحم کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صدف
4 دی 90 9:10
چاکریم
مامان صدف
5 دی 90 9:12
عزیزم قندو از چقندر قند درست میکنن. از نی شکر هم شکر (فقط جهت اطلاع، حمل بر بی ادبی نشه)


واقعا؟؟؟حساس نشو