محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

21/آذر/90

1390/9/23 9:47
نویسنده : مامان مریم
383 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح تو مهد بیدار شدی و من خیلی خوشحال شدم...چون تا عصر دلم برات خیلی تنگ میشد..

بابایی هم که امروز سرکار نرفت و تو خونه خوابیده...خدا به داد خونه برسه...نیشخند

برگشتنی اومدم دنبالت سریع رفتیم خونه..اوضاع خونه خیلی بد نبود و بابایی هم بهتر شده بود...یه دوشی گرفت و سرحال تر شد و بعد چند روز اومد طرف شما..اما با احتیاط که به دهانش نزدیک نشی...

شما هم کلی دلت تنگ شده بود و براش عشقولانه میکردی..

منم کارم سبک بود و کمی به کار کلاسهای خودم رسیدم و بعدش هم که نشستم امونم نمیدادی و ترجیح دادم خودم رو سرگرم کاری کنم که دست از سرکچلم برداری...

شب با هم سریال عشق ممنوع رو سه تایی دیدیم.خوبه هر سه دنبال میکنیم... هرچند بابایی اظهار میکنه زیاد خوشش نمیاد اما شما چنان با دقت نگاه میکردی که یک جا جمیله برای رفتن بشیر گریه میکرد و شما ازم پرسیدی: مانی چی شده؟ گفتم داداشیش رفته داره گریه میکنه...

و بعد پرسیدی؟ مانی!!! بشیر رفت؟ کجا رفت؟؟ آخ من قربون توجه ات برم الهی که همه رو به اسم هم میشناسی...

 و بعدش من بیهوش شدم اما تا نصفه شب علیرغم اینکه تلویزیون برات روشن بود هی میومدی سراغم و رو سر و کله و شکمم اونقدر پریدی و اونقدر پاهاتو به فکم کوبیدی و موهامو پاره کردی که....

.... که با یه جیغ بنفش از جام پا شدم و دعوات کردم و تلویزیونو خاموش کردم و شما هم با ناز کشیهای باباعلی خوابیدی...

پ ن: یکی از مامانهای مهربون پیشنهاد داد مهربون باشم اما قاطع...اما هر چه تمرین کردم نتونستم در یه لحظه، از هر دو باشم... گاهی مهربونم گاهی قاطع!!! درست متوجه شدم؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نگین مامان رادین
21 آذر 90 23:54
سلام خدا به دادتون برسه چون وقتی بابایی ها می مونن خونه ،خونه زیرو رو میشه


آی گفتی خواهر!!!!
دخترم عشق من
22 آذر 90 10:52
عزیز دلم قاطعیت یعنی اینکه به قوانینی که میذاری پایبند باشید مثلا اگه قانون میذاری که ساغت ده باید بخوابی برقا رو خاموش کنید و بخوابید امر ونهی ودعوا و پرخاشگریی در کار نیست اونوقت برنامه هاتون هم منظم میشه محیا جون هم باهوشه و میفهمه که کی شما رو حرفت قاطعی و کی میتونه کاری که دلش میخواد رو انجام بده اینجوری دیگه شما هم به استانه تحمل نمیرسی و همه خرابکاریاشو یکجا دعوا نمی کنی. امیدوارم منظورم رو رسونده باشم عزیز دلم


ممنون از راهنماییهای خوبتون... کاش باباهای مهربون بذارن ما قاطع باشیم..