محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

چندتا عکس

1391/12/21 8:40
نویسنده : مامان مریم
529 بازدید
اشتراک گذاری

این ست لباس زیر محیا گلی خیلی جنس و مدل خوبی داره. از طبقه زیرین پاساژ برلن برات خریدم. بقیه چیزها هم جمع شده و تو ساکن وگرنه عکس مینداختم. پارچه و تور برای لباس مجلسیت خریدم آخه آماده هاش خیلی شلوغ پلوغن. با تل ستش و یه کلاه پرنسسی. واای چی میشی بپوشی

این عکس همون کادوی محیاست که خاله هلنا براش خریده و محیا بسی مشعوف از داشتنش:

آخر هفته دوبار موقع خواب و بمدت نیمساعت سرفه میکردی و بقیش خوب بودی و معلوم بود آلرژیت عود کرده. دیروز بردمت دکتر و فقط دستگاه اسپری داد (ونیز مولتی ویتامین) و خدا روشکر استفاده کردی و الان خوبی. گفتم قبلیو که گم کردم یکی دیگه بگیرم تا ایام عید که دکتر خوب پیدا نمیشه خودم نجاتت بدم. بخصوص تو اونهمه گل و گیاه شمال.

بماند تو مطب دکتر چه بلایی سر من و آقای دکتر آوردی. نمیدونم چرا علیرغم اینکه خاله قورباره (مائده) هم با ما بود زیاد سرحال نبودی.درصورتیکه علائم بیماری خاصی نداشتی. رفتیم خونه خوب شدی. کلا دوست داری خونه کنار ما باشی. من هم که تا دیروقت دنبال اسپریت تمام داروخانه ها رو گشتم و بالاخره یافتم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد صدرا
20 اسفند 91 23:36
باز چی شده مریم بانو؟


هیچی عزیزم واسه خندست
سارا مامان آرام
21 اسفند 91 9:45
بد نباشه عزیزم؟
به به چه کادوی قشنگی چه لباسای قشنگی چه فیگور قشنگی

ممنونم عزیزم
مامان کوروش
21 اسفند 91 13:11
مبارکت باشه محیا نازی به شادی بپوشی ای وای این حساسیت چقدر دخملی رو اذیت می کنه
مامان ملینا
26 اسفند 91 14:15
مبارک باشه عزیزم چه لباس و عروسک خوشگلی داری.