محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

جای تو خالیست

1391/12/14 8:10
نویسنده : مامان مریم
589 بازدید
اشتراک گذاری

محیای عزیزم. دختر گلم. جمعه با خاله جون رفتی شمال و من هم چون پروازم یکی دوساعت بعد بود، رفتنتو نفهمیدم. تو مشهد هم قربون ضریح امام رضا برم . اونقدر غرق بودم که نبودنت کمتر آزارم میداد. دیروز برگشتم. جات تو خونه خیلی خالی بود.

نی نی داداشیهات رو تخت خواب بودن و اشکمو درآوردن. تمام وسایلتو تو اتاق گذاشتم و درشو بستم تا کمتر اذیت بشم. امروز هم تو خونه جات خالیه گلم.. فردا بعد سرکار بابابایی میایم دنبالت. خودت هم بهت خوش میگذره اما میگی مانی نیستی بیا.. درحالیکه موقع رفتنت میگفتی مانی دنبالم نیا. من میخوام خونه خالشون باشم..

دلم برات خیلی تنگ شده. بابایی هم همینطور. مواظب خودت باش تا فردا. عشق منی عسلم.

این هم عکسای مشهد:

این هم سوغات مشهد برای دختر گلم

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاسمین زهرا
1 اسفند 91 17:11
آخیییییییییی


نرگسی
2 اسفند 91 1:18
رسیدن بخیر مانی .. زیارت قبول ..


ممنونم نرگسی. قسمت شما هم بشه الهی
محیا یعنی زندگی
2 اسفند 91 9:01
ای بابا باز هم که محیا رو تنهایی فرستادی رفته
این چه وضعشه


مامان کوروش
2 اسفند 91 11:41
امان از ما مادرها باز دو روز تنها موندی خواهر
مامان ملینا
2 اسفند 91 13:30
زیارت قبول باشه .ان شالله سفر حج و کربلا البته با محیا جونممممم .


ممنونم مرسی
مامان بهنام والهام
2 اسفند 91 16:01
زیارت قبول خانم مثل اینکه مجردی رفتن خیلی هم بد نبوده معذرت ازاینکه اشتباهی خوندم خودت می دونی چی رو میگم


خواهش میکنم عزیزم
مامان امیرناز
4 اسفند 91 12:12
سلام عزیزم گلم زیارت قبول ببخشید این روزها بخاطر مشکلاتی که تو وبم نوشتم نمی تونم زیاد بیام بیادتون هستم برام دعا کن


ممنونم عزیزم. ایشاله رفع بشه
مامان پریاگلی
4 اسفند 91 15:55
سفر بخیر ، زیارت قبول عزیزم
انشاالله سفر حج و کربلا همراه با شوهری و محیاجون


ممنونم عزیزم
مامان احسان
9 اسفند 91 11:48
سلام عزیزم زیارت قبول