محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

آلودگی با بچه ها چه میکنه...

1391/11/8 9:35
نویسنده : مامان مریم
578 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا خودت بداد بچه های ما برس. خدا رو شکر الان محیا چند روزه که مشکلی نداره اما بچه ها رو که میبینم تبهای یه هفته ای، بی اشتهایی، گاهی تهوع و دلپیچه، قرمزی چشم وخارش بدن، ... تا کی میخواد ادامه داشته باشه..

الان مامان محمد مهدی زنگ زد که تبش پایین نمیاد و نیومدم سرکار. خاله جون بنده خدا دو روز اومد خونمون. یه روز رفت خرید و دیروز تهوع و سرگیجه.. لب به غذا نمیزنه و تا نصف شب تو درمانگاه زیر سرم بود و الان هم خونه خوابیده. خودم هم احساس کسالت میکنم و فکر میکنم مغزم کار نمیکنه..

من از سلامتی باباعلی هم میترسم. نمیدونم باید چکار کرد. نمیشه کلا بیخیال کار بشیم و بریم شمال بمونیم. ناسلامتی اینجا محل زندگیمونه. خدایا خودت فرجی کن. دوستان بیاید حسابی دعا کنیم..مشکل کمی نیست..مرگ تدریجیه..

امروز عمو شهرامو دیدم که اومد مهد. بعد دوماه. بچه ها دل تو دلشون نبود. مرسی عمو شهرام که بچه های ما رو شاد میکنی.. البته عمو شهرام تیپ ٢٠١٣اش یه ریش سفید پرفسوریه که میترسم بچه ها نشناسنش و اولش هنگ کنن.. ما که از رو دستگاه بزم و طربش شناختیمش.. خوش باشین عزیزای دلم تا از بیماریها دور باشید..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوروش
8 بهمن 91 10:26
وای مریم جون ، منم دائم به این قضیه فکر می کنم طفلک این بچه های بی گناه
مامان امیرناز
9 بهمن 91 10:43
خدا ایشالا زوتر این بلا رو دور کنه واقعا اون چند روز درک کردم بیشترین تاثیر رو رو بچه هت داره خدا مواظبشسون باشه