محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

اومدن عمه و خاله باهم

1391/11/4 11:29
نویسنده : مامان مریم
564 بازدید
اشتراک گذاری

عمه سمیه از دیشب اومده و شما هم الان خونه درحال بازی و زورگویی به اونایی. قرار بود امروز خاله جون هم بیاد بهش گفتم فردا بیاد چون عمه اینا امشب میرن خونه اون یکی عمه..

الان زنگ زدم که باهام صحبت کنی نکردی. دیشب هم کلی تصدق خاله جون سمانه رفتی اما زنگ زد باهاش حرف نزدی. یه چندبار زنگ زد تا بالاخره راضی شدی. بهش گفتی من مایو خریدم بزرگ شدم چون مایو ام لباس جی جی داره. منظورتت نیم تنه بالاش بود. من قربونت برم اونا هم کلی خندیدن

این روزها همش بهونه سحر و سنا رو میگیری و میگی چرا نمیان خونمون!!! خاله جون ناس که بیاد یه هفته میمونه..آخ شون!!!

عمه گفت امروز برات کباک درست میکنه که خیلی دوست داری. کلی هم چیزای خوشمزه و مقوی برای شما و باباآورده. آخه خیلی نگران سلامتی شمان.. من هم یه لیست بلندبالا به خالشون ناس دادم تا کامل کنه..

دشب تراشه الماس میدیدی و آقایی که کلمات رو ادا میکنه گفت: من عروسک دارم!! و شما بجای تکرارش گفتی: مگه تو نی نی کوچولویی!عروسک مال نی نی هاست! از تو آشپزخونه خنده ام گرفته بود.. به عروسک که میرسه نی نی میشی و به رژلب و لباس جی جی، بزرگ میشی..

خوش بگذره بهت گلم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
4 بهمن 91 14:19
(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ I love you ¤.¸.•'´»
(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)

ممنونم ازت با حوصله برای شیر خشک بهم جواب دادی دخترتم خیلی ناناسه


خواهش میکنم عزیزم
نرگسی
4 بهمن 91 20:15
قربونت برم عزیزمممممممممممم ..
نگین مامان رادین
5 بهمن 91 17:54
ای جونم ک خودت تشخیص می دی کی بزرگ باشی و کی کوچولو قربنت بشم که از بس شیرینی که عسل مقابل شما تلخه
مریم جون عمه جون برا شما چیزی نیاورده


نه اتفاقا طفلکی با دست خیلی پر اومده. رفته از بازار برام تخم مرغ و ماست و دوغ محلی آورده. باورت نمیشه با اینکه ماشین نداشتن حتی سیب زمینی و سیب و خیار و هویج و .. خریده آورده. دستش درد نکنه. ما که والا واسه هردوطرف فقط مصرف کننده بودیم.
محیا یعنی زندگی
7 بهمن 91 11:02
نوش جونت
وظیفه شونه
عروس به این ماهی کجا میتونستند پیدا کنند
خونه دارو کارمندو باسلیقه و به خودش میرسه و...

به خودش میرسه رو خوب اومدی. فهمیدم منظورت چیه..