محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

13/ تیر/91

1391/4/14 9:39
نویسنده : مامان مریم
517 بازدید
اشتراک گذاری

صبح بخیر عزیزم..

دم مهد بیدار شدی و با دیدن دوستت هستی کلی ذوق کردی. این وسط موقع بغل کردن شما دوتا ریحانه کوچولو هم اومد بغلتون کرد و میخندیدین. صحنه قشنگی بود. بعدش هم با رفتیم کلاس کوچولوها و ارشیدای مهربون اومد بغلت کرد و کلی برات اسباب بازی خودشو آورد.

حالت سر جاش اومد و رفتی تو کلاست..بعد از ظهر با دوستت پرنیا میریم استخر..

این روزها همه به فکر تعطیلی آخر هفته هستن.. هیچ کدوم از دوستامون تهران نمیمونن. ما هم که همش 5 شنبه ها تعطیلیم. فرقی نمیکنه. جاده شلوغه نمیارزه. هقته پیش هم که شنبه تعطیل بودیم و نرفتیم.. قابل توجه کسایی که بمن میگن تو شمال رفتن رکورد زدی..عروسی پسر عمه باباعلیه. منم نمیرم. این با اون در..

بعد از مهد اومدم دنبالت تا با پرنیا بریم استخر.. تغذیه خانم قبل از استخر:

و اینجا تغذیه خانم پس از استخر. همراه با پرنیا خوشگله..

این راه رفتن مانکنیت منو کشته:

آخر سه تاییتون با هم نایستادید تا ازتون عکس بندازم. تو استخر اولش خیلی بهتون چسبید. اما یه خانمی سرش خورد به صورت یکیدیگه و کلی خون و وووااااای دلمون غش رفت. مامان پرنیا هم که مثل یه پرستار مهربون رفت با سرش و من هم با شما دوتا که خیلی ترسیده بودین روع کردم به صحبت و دلداری..

بعد هم بابایی اومد دم خونه دنبالت و رفتید بالا و آب خنکی خوردی و طالبی ( نوش جونت) و منم رفتم سراغ تشک مرجان اینا تا پولشو بدم و بعدش هم شام و لالا..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان محیا
13 تیر 91 12:24
حالا میرفتی عروسی
میافتادی وسط یه دور میزدی
نا سلامتی زن پسردایی داماد هستی غریبه که نیستی


میخوام صدسال سیاه نیفتم وسط اصلا دیگه عروسی فامیلاش نمیرم
مامان ملینا
13 تیر 91 13:17
سلام چقدر عقب بودم بالاخره همه پستا رو خوندم .خسته نباشی مامانی.
مامانی خوب حتماً قسمت نبوده بری عروسی .حالا این یکی رو بچسب که بهت خوش بگذره .بی خیال این به اون در .روی گل محیا رو هم ببوسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم
فاطمه
13 تیر 91 14:15
سلام خانومی. من هر روز وبلاگ دختر گلتو می خونم خدا حفظش کنه. می شه بگید کدوم استخر دخترتون رو می برید؟ آخه زیر 5 سال راه نمی دن. دخترم دو سالشه. ممنون می شم جواب بدین


خواهش میکنم عزیزم. استخر مال خود دانشگاه شهید بهشتیه از بیرون هم میتونید بیاید فقط نرخش برای ما هزار و برای شما 6 هزارتومنه. داخل دانشگاست


نگین مامان رادین
13 تیر 91 14:45
سلام خانوم گل عزیزم چرا نمی خانومی خوب عروسی برید و خوش باشید


شوشو نمیاد گلم. بخاطر کارش.. تو پستهای قبلی گفتم..
مامان احسان
13 تیر 91 15:11
سلام مریم جون عیب نداره اونجا نمیری 5 شنبه نامزدی برادرم بیایی واقعا خوشحال میشم با هم دیگه حال میکنم خلاصه اگه دوست داری بیایی و پا روی چشم مابگذاری آدرس رو براتون بذارم تا قدم رنجه کنید


ممنونم عزیزم خیلی لطف داری..
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
14 تیر 91 4:36
دلم براي دوستام تنگيده اساسي! عيدتون مبارك خواهرها


ممنون عزیزم ما هم همینطور
مناء
14 تیر 91 18:32