محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

9/ بهمن/90

1390/11/10 13:28
نویسنده : مامان مریم
521 بازدید
اشتراک گذاری

صبح همگی بخیر...

این دسته گل رو پدرجون از حیاط خونشون چید و من هم آوردمش سر کارم تا روحیه مون وا بشه..

از بی خوابی دیشب سرم درد میکنه و حجم کار اینجا...وااای خدایا مددی...امروز تومهد نخوابیدی و خدا با من یار بود تو ماشین خوابت برد و آروم گذاشتمت سرجات و خودم کنارت خوابیدم..قبلش به خاله ندا زنگ زدم که بیدارمون نکنه، طفلک خودش خواب بود و من بیدارش کردم...عیبی نداره..اون زیاد وقت داره بخوابه.. من ازین اتفاقات  چند ماه درمیون برام پیش میاد..

خلاصه یک ساعتی با آرامش خوابیدم و بیدار که شدم رفتم سراغ جزوه ام.. خوب خوندم تا شما بیدار شدی و غذا خواستی..تا اومدن بابایی بچه خوبی بودی و من هم پیشرفت زیادی داشتم..اما وقتی اون اومد دیگه نشد بخونم..شام و بدو بدو تو خونه...

بابایی برای دخملم نون بربری خریده..

بربری خوره ماشاله:

خدا رو شکر شب هم ده و نیم خوابیدی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله هدي
9 بهمن 90 8:58
صبح بخير. خيلي سرم شلوغههههههههه. هي وسط كارا ميامو يه نگاه به وبلاگ دوست جوني هام ميندازم. 25 بهمن ارزشيابي ساليانه بيمارستانه و من قاطي تمام پرونده ها و نامه ها و كامپيوترام گم شدم. ميخواستم چاي بخورم قندم گم شد داشتم دنبال قندم مي گشتم چاي رو ريختم رو خودم. الان حدود 20 درصد جانبازم


خیلی باحالی
مامان نیایش
9 بهمن 90 9:02

شاد باشی همیشه


ممنون گلم


مامان علی
9 بهمن 90 9:38
سلام مامان محیا جون خوشحالم که وبلاگتون درست شد ایشالاا که دیگه مشکلی پیش نیاد
وای چه گلای نرگس خوشکلی من گل نرگس خیلی دوست داره واقعا روحیه آدمو عوض میکنه
همیشه شاد و خوشحال باشید


مرسی ممنونم عزیزم
مامان پارسا
9 بهمن 90 9:51
سلام گلای خوشگلی آوردی دلمون باز شد. واستی چرا دخترت رو وسط گلا نداشتی. دسته گلت خوشگلتر می شد. می خواستم بگم کار خوبی می کنی. تعطیلات می خوای برای خرید. الان برای خرید عید وقت مناسبیه
مامان آبتین
9 بهمن 90 9:54
مسابقه ات خیلی جالب بود . اما من قبل از اینکه نظرات بقیه رو ببینم تا عروسک و دیدم گفتم ریحانه . به من هم باید جایزه بدی. راستی یه چیزی بگم خوشحال شی . محیا جون از اون دخترهایی که هر چی بزرگتر میشه خوشگل تر میشه بزنم به تخته.


مرسی گلم...
مامان صدف
11 بهمن 90 9:11
ای جااااااااان . عطر گل نرگسه تا اینجا اومد.