محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

16/آبان/90 روز عيد قربان

1390/8/18 20:51
نویسنده : مامان مریم
871 بازدید
اشتراک گذاری

صبح سعي كردم دير بيدار بشيم....تا عيد كم رنگ و رو تر بشه..باز هم تلفنها و دلداري دادن ها...آخه خيلي تنهايي حس بديه...

محياكل خونه راه ميره و مسواك ميكنه...من هم واسه اينكه زمان بيشتري وقف مسواك زدن كنم همين كار و ميكنم:

محيا در حال خوردن صبحونه:

بالاخره گذشت و الان كه  مينويسم شما خوابيدي و بيدار كه شدي ميبرمت بيرون كمي دور بزني...

آنا جون هم كه نيست آدم دلش بيشتر ميگيره...اگه بود كمي با هم بازي ميكردي چون خيلي دوسش داري...بيرون هم خيلي سرده و نميتونم زياد بگردونمت...

 

خیلی بیرون سرد بود برای اینکه بهت بگم دربست در خدمتتم ازت پرسیدم مامانی دوست داری کجا بریم؟دوست داری چی برات بخرم؟؟؟ گفتی بریم خونه مادرجون...و من اشک تو چشام حلقه بست...ولی ایکاش میرفتیم...

کمی با هم بازی کردیم و رقصیدی:

هی میگفتی مانی عکس بگیر و خودت هم مثلا چند تا عکس ازم گرفتی و من هم هی ژست میگرفتم...

شام خوب درست کردم و خوردیم و کلی بچه داری کردی

و بعدش با هزار مکافات ساعت ١١ خوابیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان تارا - سارا
17 آبان 90 10:10
سلام به مامانی گل و ناز دخترش.مرسی که به ما سر زده بودید... دخملی ناز رو ببوس.


مرسی عزیزم
دوست
2 آذر 90 6:30
من با جستجوکلمه عید قربان به این صفحه امدم

خوش به حال محیا که چنین مادر خوب و مهربانی داره ....
من پدر خانواده هستم وخانمم از بچه ها اول هر ماه حتما عکس میگیره ....
الان با دیدن عکسها میفهمم چه گنج بزرگی را برامون یادگار گذاشته ....
از محیا عکس هم بگیرید و برایش باقی بگذارید .

تندرست و سلامت باشید .


ممنونم حتما