محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

به افتخار خانمای کارمند

1392/5/28 13:50
نویسنده : مامان مریم
364 بازدید
اشتراک گذاری

یه دست قشنگ بزنید به افتخار همه خانمهای کارمندی که هم مجبورن کارمند باوجدان باشن، هم همسر خوب و هم مادر نمونه. تازه دست تنها با وقت کم اثاث کشی هم بکنن. از بچه هاشون دور بشن تا بیشتر وقت داشته باشن..مسوول خرید خونه باشن. یا یکی مثل من مسوول خرید خواهرا و خواهر زاده ها.. راننده باشن!!و خیلی کارای دیگه...حتی خیلیهاشون هم مثل من از هردو خانواده دورن!!!

بزن دست قشنگو به افتخارشون..

ستاد روحیه دادن به خودم

اینو پست رو نوشتم چون میدونم اولین مشتریش باباعلیه قلبچشمکاز خود راضیاز خود راضیاز خود راضیمژههوراهوراتشویقتشویقتشویقتشویقآخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان احسان
28 مرداد 92 13:45




ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبونツ
28 مرداد 92 14:15
این یکیو خوب اومدی دوست عزیزم
مامان یاسمین زهرا
28 مرداد 92 15:30
خدا قوت خواهر


مرسی بامرام.بااینکه کارمند نبودی لبیک گفتی..
محبوبه مامان الینا
29 مرداد 92 7:21
مریم جون.....شیره



قربونت برم من. حال کردم
مامان یکتا
29 مرداد 92 10:43
واقعا درک می کنم خیلیییییییییی سختههههههههههه


مرسی دوستم
مامی کوروش
29 مرداد 92 13:21
به به می بینم بساط عیش و طرب برپاست!
بزن کف قشنگه روووووووو محکم


کف کف کف کف
مامان ریحان
29 مرداد 92 13:56
ما که از قبل خدا قوتمون گفتیم
این یه دست خوشگل به افتخارت


ممنون عشقم
مامان امیرناز
31 مرداد 92 0:22
دمت گرم دوستم


مرسی گلم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
3 شهریور 92 8:25
مبادا یهو خودتو تحویل بگیری ها بهرحال خراب رفاقتیم. روزت مبارک کارمند کوچولو!!!!


من؟؟؟ کوچولو؟؟؟؟
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
3 شهریور 92 8:27
بعدش ببخشید رفیق! ما سایر کارمندا روز 4 شهریور روزمونه ولی شما چرا 28 مرداد به خودتون تبریکات گفتین؟؟؟
میخواستی خودتو سوپرایزر کنی کلک؟؟


امروز 4 شهریوره. روز همگی مبارک. نه . تو این روز واقعا فهمیدم کارمندی چه سخته. صبح رادیو میگفت آمار نشون داده کار مفید کارمندای ایرونی 22 دقیقه در روزه. بی انصافا..با همین آمارهای الکی نکنه اینترنتمونو بزودی از ما بگیرن..
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
5 شهریور 92 10:42
اگه اینترنتمون قطع شه وای یعنی عصرها هم برم خونه پای کامپیوتر بشینم. نههههههههههههه! من اصلا توان ندارم بهرحال اینا آمار میدن ما هم مجبوریم طبق آمار رفتار کنیم دیگه اگه غیر از این باشه آمارشون خراب میشه خوب نیست