محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

قم و جمکران

1392/5/27 10:15
نویسنده : مامان مریم
386 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه ای خاله جونو بردیم قم. اولش رفتیم حرم و بعدش هم خونه مادر جون سنا و سحر(دختر دایی ها) و بعدش هم رفتیم جمکران.. خیلی از دیدنشون خوشحال شدی و کلی بازی کردین و قهقهه. اما نمیشد زیاد بمونیم.

وقتی رسیدیم جمکران اونقدر منو و بابایی خسته بودیم که گرفتیم خوابیدیم و نشد بریم زیارت (فکر کن) از عذاب وجدان دارم دیونه میشم. خاله جون اولین بارش بود. رفت زیارتشو کرد و برگشت دید شما هم خوابی. نای رانندگی نداشتیم. کمی استراحت کردیم و راه افتادیم. تا برگردیم صبح شد. جمعه ای هم تا ظهر خوابیدیم. عصری هم رفتیم چند تا بنگاه و پارک پلیس.

عوض کردن خونه هم واسه ما شده داستان. رفته بودم جمکران که دعا کنم. اما با اون حال زارم در اونجا مطمئنم جوابمو نمیگیرم... خدا خودش این مسئله رو به خیر بگذرونه.. شما هم خیلی خسته شدی. خوبه خاله جون هست. البته اون هم خسته شده و طفلی رو فردا میفرستم بره شمال. و نیروی جدید بکار میگیرم. قراره تو طول هفته خاله جون عسل بیاد.

ساعت از 12 گذاشته و هممون خوابمون میومد..

خاله قزی:

باباعلی از از این عکسا خیلی دوست داره:

دیگه حسابی داری میخوابی. گریه کنان که بریم خونه:

ایشاله زیارت های بعدی. ایشاله شهریور مشهد. ایشاله قسمت همه بشه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ملینا
26 مرداد 92 10:15
سلام زیارتتون قبول .ان شالله سفر مکه بری با خانواده.آپم عزیزم.


ممنونم عزیزم
خواب گو
26 مرداد 92 10:24
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنونم
مامان متین
26 مرداد 92 15:41
خوبه جدیدا تو مسافرت خیلی اکتیو شدین ایشاله همیشه به سفر و خوشی


چشم نزنی. من اکتیو بودم فعلا باباعلی رو میبرم جاهای معنوی و کم هزینه تر.. داره راه میفته. از گشتن خوشش اومده. راجع به مخارجاش هم نمیذارم بفهمه چی شده. منظورم کردستان و مشهد و ...هست. تا ایشاله یه روزی برسه بگه مریم بریم آنتالیا؟ دبی؟ بقول محیا دوبیت؟؟؟ بریم کانادا زندگی کنیم؟؟؟ ببین متین کی بهت گفتم. باباعلی استعداد نهفته زیاد داره..
مامی کوروش
26 مرداد 92 15:42
کمک نمی خای مریم جون

خونه پیدا نکردید هنوز ؟

الان فصل جابجایی ـه یک کم بگردید پیدا می شه




سلام عزیز. چرا بالاخره پیدا شد. ممنونم دوست خوبم شما همیشه کمکم کردی.


کاکل زری یا ناز پری
26 مرداد 92 16:15
اخی دنبال خونه هستین انشاالله پیدا میشه راحت میشین عزیزم مطمئن باش حاجتت رو میگیری


ممنونم دوستم دلت پاکه دعا کن
مامان یاسمین زهرا
27 مرداد 92 2:29
محیا یعنی تمام زندگی
27 مرداد 92 13:58
مبارکه خونه تون
شما میای تنگه واشی؟


نه اثاث کشی دارم خیلی دوست دارم بیام
مادر آیاتای
28 مرداد 92 12:11
سفر سلامت و زیارت قبول مریم جون. همیشه به گردش.بابا عکس زیارتی!!!