محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

راهنماییم کنید دوستان

1391/12/12 11:27
نویسنده : مامان مریم
288 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه ای افتادم بجون خونه. پرده ها رو درآوردم و شستم و نیم خیس آویزون کردم.. آشپزخونه رو هم کامل تمیز کردم. یه جاروبرقی تو حال میکشیدم کافی بود. روفرشی رو جمع کردم و دیدم خستم. گفتم یه زنگ به دوستم بزنم تا بعد تلفن دوباره ادامه بدم. داشتم براش ریپورت میدادم که آره دیگه همه جا تمیز شده و خدا رو شکر فرشهام هم که تمیزن و تازه شستم.. اونهم گفت خوشبحالت من که باید فرشامو عوض کنم و .. من هم خوشحال که تو این گرونی مجبور نیستم چیزی رو عوض کنم.

فکر میکنین بعد قطع کردن تلفن چی دیدم؟؟؟ بله محیا خانمی با ماژیک و خودکار افتاده بود به جون فرشها.. آخه روفرشی رو که برداشتم سفیدی و تمیزی فرش خیره کننده شده بود و نظر خانم رو جلب کرد. فرشم خیلی روشنه و جای ماژیک کاملا واضحه..

میدونم که خودکار و ماژیک به این راحتیها پاک نمیشن. میگید چکار کنم؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه
12 اسفند 91 13:02
عزیزم اول تو نت سرچ کن اگر چیزی نیافتی پودر لکه بر ونیش رو امتحان کن
مامان ملینا
13 اسفند 91 10:38
منم دچارش شدم از نوع لاک قرمز . و هیچی پاکش نکرد فرش منم کرم روشنه .استون ،بنزین،هیچی کارساز نبود. اگه می خوای از قالیشویی ها بپرس .
شیما مامان درینا
16 اسفند 91 11:07
سلام عزیزم من معمولاً وبلاگتون رو میخونم و همیشه از اینکه شما یه مادر اجتماعی موفق هستین لذت بردم و در مورد لک فرش یه ایمیلی برام اومده بود که تا حالا خودم امتحان نکردم ولی احتمال میدم درست باشه ایمیل در مورد کاربردهای نوشابه سیاه بود که یکی از اونها اینه : کولا لکه ماژیک رو به راحتی از روی فرش و دیوار پاک می‌کنه. بعد از لکه‌بری با نوشابه، با آب و صابون محل لک رو بشورید و خلاص!
مصارف دیگه اش هم خیلی جالبه اگر دوست داشتید خبر بدین براتون ایمیل کنم طولانیه روی ماه محیا رو ببوسین

ممنونم عزیز دلم شما بما لطف دارین. من ایمیلمو خصوصی براتون میذارم..