محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

محیا خانمی در چه حاله؟؟؟

1391/10/5 13:23
نویسنده : مامان مریم
697 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از مهد، بردمت مجلس ختم پدر دوستم. مدت کمی اونجا نشستیم اما بعد از اون ، خواهشای شما تو مرکز خرید و بعدش هم ترافیک چند ساعته کلافم کرده بود. تو راه هم همش بهونه باباعلی رو میگرفتی.من بابامو میخوام!!!. این روزها با اونهمه لباسی که میپوشی بغلت میکنه و میبرتت بالا یا پایین تو پارکینگ. چنان بغلش میکنی که حاضر نیستی تو اون لحظه با تمام دنیا عوضش کنی.. تنبلِ باج گیر!!

محیا از عکاسی اومده و داره لباسشو درمیاره. بعد از اسکن عکس 3*4 رو میذارم..

خاله سمانه مامان صدف لطف کرد و برات ازین لیوانهای آموزشی ناک خریده. بقول خودت لیوانی که شیرش نمیریزه. مرسی خاله سمانه. باعث شدی دیگه محیا شیشه شو واسه همیشه بذاره کنار. برام یه معضل شده بود..

نوش جونت..

امروز عکستو به خاله منظر دادی تا برات تو کلاس رو ماهیها بزنه.. دوستت دارم عزیزم.. راستی امروز تولد همسایه و دوستت آناست از همینجا بهش تبریک میگیم. ایشاله بعدها اونقدر مشهور بشه که هرجا زندگی میکنه و همسایمون نباشه ما بتونیم راحت ازش خبر داشته باشیم. آنا خانمی قول بده تحویل بگیریها...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا مامان آرام
5 دی 91 14:36
من از این لیوانا هم گرفتم ولی دخترکم شیشه رو که کنار گذاشت ، بعد از سه روز شیر رو هم ترک کرد
محیای خوش تیپ و خوشگل


آخی آره دعا کردم اینطور نشه.ممنونم خاله جون...


بابابزرگ ارسطو
5 دی 91 15:30
سلام
ممنون كه سر زديد
ماشاالله محيا جان يه خانم تمام عياره
خدا براتون نگه داره
قالب وبلاگ هم خراب بود نتونستم بيشتر از وبلاگتون لذت ببرم


ببخشیدچند روزه اینجوری شده


مامان کوروش
5 دی 91 17:40
به به چه عجب مریم جون , چشم ما به جمالی پستی از شما روشن شد !!!اون پالتو و تیپش منو کشته اخه


قابل نداشت گلم
مادر آیاتای
6 دی 91 12:56
عزیزم. مریم راستی یادم رفته بهت بگم عین پالتوی محیا رو اینجا دیدم. تازه پیش کسی که آدم منصفیه و من ازش معمولا خرید میکنم. یک و نیم برابر اونی که تو خریدی!!!!! فکر کن. اینجا مثلا کیشه.

وااای پس خوشحال باشم؟؟؟!! چه خوب. آره دوستام میگن خوب خریدی خوبه اونقدر بزرگ گرفتم که تا دوسال میتونه بپوشه. اما این منم، باز هم میخرم براش



مامان یاسمین زهرا
10 دی 91 17:05
آهای خوش تیپ


میسی خاله جون
مامان صدف
11 دی 91 10:47
خواهش میکنم. قابل محیا خشگله رو نداره. خدا رو شکر که به کارت اومد.
ـــــــــــــــــ
محیا چقدر لباست خشگله. یادم باشه اومدم مهد کودک واست دست بزنم

جدیدا" هر اتفاقی میفته یا هر چیز تازه ای میخره میاد به من میگه. میدونه من براش دست میزنم و تشویقش میکنم.

آخی. دیروز بهش گفتم نباید دست به اتو بزنی دستت بسوزه. باید از اتویی که مامان صدف برات خریده استفاده کنی؟؟ گفت مانی مامان صدف مگه فرشته مهربونه برام همه چی میخرهگفتم نه مامان مثل خاله جون نازه
مامان صدف
11 دی 91 12:27
عزیــزم. قربونش برم که کوچکترین محبتا یادش میمونه.