محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

عکس روزهای برفی

1391/9/28 8:36
نویسنده : مامان مریم
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

من خودم امروز بی حوصله، فهمیدم عکسایی رو که دیشب کوچیکش کردم تا امروز بذارم تو این پست، تو کامپیوتر محل کارم باز نمیشه. مهم نیست ها اما از برف بازیهای محیا با دوستاش بود میترسم تا نصب بشه موضوع از جذابیت بیفته و برف تموم شده باشه..

ما اومدیم با عکسا:

این ژست رو از روژین یاد گرفتی:

خدا باعث و بانی طراح این لباس رو بیامرزه که حتی باهاش برفای سرسره رو پارو کردی و آخ نگفت..

کلی با درسا برف بازی کردین و ازتون فیلم گرفتم...

خدایا شکرت بخاطر برف

اینهم عکس محیایی و دوستاش:

ازونجایی که تو این سرما و با اینهمه بار و بندیل مامانها دوربیناشون همراهشون نبود، از چندتا از دوستاش هم عکس انداختم. من هم که اول از همه دوربینم رو برمیدارم و بعد بقیه چیزارونیشخند

آویسا گلی که شاید زیاد از اینهمه لباس بخصوص کلاهش راضی نیست..

روژین خانم:

به به چه ژستی:

و آقا سپهر خان:

این هم محیا خانم عظیمی که هر چه مادرش تلاش کرد سرشو رو بما نکرد و شارژ دوربینم تموم شد..

خوشبحالتون. خوشحالم که با یه ذره برف اینقدر خوشید..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوروش
27 آذر 91 12:05
اصلا هم از جذابیت نمی افته منتظـــــــــــــــــــــــــــــــــرم
رسول
27 آذر 91 13:00
سلام نانازم چه ماشین نازی داری من آپم بووووووووووس
سارا مامان آرام
27 آذر 91 14:19
ما منتظریم دوستم هیچوقت از جذابیت نمیفته دوستم
مامان کوروش
28 آذر 91 11:23
عزیزممممممممم
چقد لباس قرمز بهت می اد خانم خوشگل
خیلی لباس گرم و خوبیه مریم جون
از کجا خریدی ؟ ( الان باز می گی 7 حوض )


اره بجان خودم. تازه بهت بگم چند شاخ درمیاری. پارسال آخر فصل جفتشو 15 هزارتومن
مامان یاسمین زهرا
29 آذر 91 18:21
عکس اخری خیلی قشنگه


ممنونم خاله جون