محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

محیا بعد از جشن تولد

1391/9/18 9:25
نویسنده : مامان مریم
649 بازدید
اشتراک گذاری

همونطور که گفتم تا مهمونها رفتن ازم تشکر کردی و این خستگی رو که وجود نداشت کامل از تنم بیرون کرد..

جالب اینکه بعد رفتن مهمونا خونه رو که جارو کشیدم حتی یه سر سوزن نه ریخت و پاشی، شکلاتی و نه مویی پیدا کردم و اینو گفتم تا بگم چه مهمونای با پرستیژ و مرتبی داشتم من. کی باورش میشه با 4 تا بچه خونه مثل قبلش باشه.. شما با اسباب بازی ها مشغول شدی و من ظرفا رو شستم و جابجا کردم.

کیک و فشفشه و شکلات و .. برای عمه اینا جدا کرده بودم تا شب بیان و یه جشن کوچیک با طاها بگیریم اما جایی دعوت شدن و نشد. قرار شد فردا ما بریم خونشون که بابایی خسته بود و ما رو نبرد و باز هم قرار شد شمال خونه مامان بزرگ بگیریم..

بعدش هم خاله سمیه بابت دفاع از پایان نامه دکتریش ما رو به رستورانی دعوت کرد و شام جمعه رو با هم بودیم و به شما هم اساسی خوش گذشت. صبح جمعه هم با هم رفتیم براش کادو خریدیم و یه دوری زدیم..

بعد شام که اومدیم تو ماشین گفتی مانی چقدر صبحونش خوشمزه بودقهقهه. آخه کبابهای فوق العاده نرمی بود و شما زیاد خوردی ( با کمال تعجب) حیف که رستوران گرونی بود وگرنه هر روز میبردمت اونجا تا بلکه یه ذره گوشت بخوری..

 تو راه بابایی اذیتت میکرد و حرفای ناخوشایندی از دید شما میزد. برگشتی گفتی بذار به مامانت بگم این چه بشه ایه که داری.. قهقههوااااااای من از خنده تا در خونه ریسه رفتم. قربونت برم..

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کوروش
18 آذر 91 10:17
اوف امان از این بچه ها چه پدر و مادری تربیت می کنن


همینو بگو. من موندم بخدا
نرگسی
18 آذر 91 11:38
تولد تولد تولدت مبرک مبارک تولدت مبارک .. تولدت مبارک باشه محیا گلی جون .. ایشالله همیشه سالم و شاد باشی عزیزمممممممممممممم ..
پویا تم
18 آذر 91 11:41
سلام گلم برا طراحی تم تولدوجشن دندونی با عکس کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید با یک طرح رایگان
مامان احسان
18 آذر 91 12:58
سلام عزییییییزم مبارکه تولدت خانوم خوشگل


ممنونم عزیزم
مام پارسا
19 آذر 91 1:07
تولد گل دخملی مبارک. ایشالله جشن 120 سالگیشو بگیرید
مامان آنی
19 آذر 91 17:48
سلام گلم تولدت هزاران بار مبارک الهی به تمام آرزوهای قشنگت برسی
این گل ها تقدیم توباد
به وبلاگ جوجوی من هم سر بزنید خوشحال میشیم


چشم مرسی
مامان صدف
20 آذر 91 8:55
دست خاله سمیه درد نکنه. ایشالله فوق دکتریشو بگیره بره بریون مهمونتون کنه.


ممنونم گلم
مادر آیاتای
20 آذر 91 15:33
ای جونم محیای شیرین زبون. خیلی بامزه و البته به جا گفته. آخه چجوری دلش اومده محیا رو اذیت کنه؟
سارا مامان آرام
21 آذر 91 8:55
محیا جونم آفرین ؛ این تشکر به مامانی میفهمونه که شما قدر زحمتاشو میدونی
چقدر عکسات قشنگه مخصوصاً عکس آخر


مرسی خاله جون