محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

بازی وبلاگی

1391/11/11 14:21
نویسنده : مامان مریم
906 بازدید
اشتراک گذاری

مامان کوروش جونی لطف کرده و من رو به یک بازی وبلاگی دعوت کرده و خواسته که سه دلیل برای ساخت وبلاگ ِ محیا را بگم. والا بنظرم تمام مامانها نظرشون عین خودمه.اما من سه تاشو لیست میکنم

1- وقتی محیا بزرگ بشه و من این وبلاگ رو بهش نشون بدم مطمئنن زمانیکه که خودش درگیر امورات زندگیشه و فرصت کافی نداریم تا براش از بچگیهاش بگم. هم حافظه ام یاری نمیکنه با این جزئیات و هم وقت. مطمئنا وقتی خودش بخونه براش جالب خواهد بود. اونهم تو وقتای آزادش

2- منم مثل بقیه دفتر خاطرات دارم که از دوران مدرسه توش مینوشتم اما واقعا مرورشون کسل کنندست. اینجا تصاویر هم سند میشه و هم جذابیتو افزایش میده..

3- من اصلا بلد نیستم قربون صدقه دخترم برم و حتی درمورد باباش هم همینطور. ابراز علاقه تو کارام و رفتارمه ( و این بده).. زحمتی که حرف زدن هست خیلی کمتره تا تو انجام کارهایی که باب میل طرفه. لذا اینجا جاییه که میتونم دوکلمه احساس بپرونم تا زمانیکه دخترم بزرگ شده بفهمه که مامانش ابراز علاقه هم بلد بوده. مطمئنم بزرگتر که بشه ابرازش برام سخت تر میشه..

و بجز اینا این وبلاگ برای دختر خاله های عزیز محیا وسیله خوبی شده تا در جریان کارای روزانش قرار بگیرن و دلشون کمتر تنگ بشه.

باز هم ممنون مامان کوروش جونی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان احسان
11 بهمن 91 15:32
سلم گلم ممنون از لطفت محیا بهتره ؟ احسان که هنوز هم حال نداره امروز هم همسری رو مجبور کردم بمونه خونه پیشش خدا همه بچه هارو از بلا دور کنه آمین


آره خدا رو شکر خوبه ای ایشاله با از بین رفتن آلودگی بهتر بشه
مامان کوروش
11 بهمن 91 17:04
عزیز دلمممممم
انشا... محیا می خونه و می فهمه که مانی اش عاشقشه


ایشاله
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
14 بهمن 91 9:38
سلام مریم جون واقعا من با حرفهای شما موافقم غیر از این نمیتونه باشه ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶…… ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶………. ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶…….. ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶….. ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶… ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….
پرنسس
14 بهمن 91 17:09
_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥_____♥████♥
__♥████████████████████████♥_____♥███♥
_♥███████████████████████████♥_____♥███♥
♥███████████████████████████████___♥███♥
♥█████████████████████████████████♥♥███♥
♥██████████████████████████████████♥███♥
_♥█████████████████████████████████████♥
__♥███████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥

سلام سلام دلم واسه محیایی تنگ شده بودا
ما اومدیم

ممنونم عزیزم. قدمش مبارک
مامان کوروش
15 بهمن 91 11:07
مریم جون کجایی ؟ نیستی ؟
راستی از فرزانه خبر داری ؟


هستم!! سرم شلوغه هفته بعد میرم مشهد خدا بخواد الان فورس ماژور کار میکنم. فرزانه که من صداش میکنم طالبی تهران بود. خونه ما هم نیومد بی شرف..همش میگه مهمونم. نمیدونم این از ما بهترون رو کجا پیدا کرده خواهر..
مامان کوروش
15 بهمن 91 12:46
به سلامتی عزیزم , پیشاپیش التماس دعا . عجب عیدی خوبی گرفتی . اخه چند وقتی بود از ایاتای نمی نوشت نگران شدم , خدا رو شکر بهش خوش میگذره .