محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

به درخواست مادر ریحان عسلی

1391/3/28 13:16
نویسنده : مامان مریم
460 بازدید
اشتراک گذاری

 من عید سال 90 این لباسو واسه محیا خریدم. سه تیکه اش 13 تومن بود فقط . از نمایندگی سروش که جنس لباساش عالیه. اکثر لباسهای الان محیا رو هم اگه خالش ندوخته باشه از اونجا خریدم. نمایندگیش تو 7 حوضه و آقاهه میگه یکی دیگش تو مشهده..

از سارفون تکش هم استفاده کردم. تو تابستون الان هم که داره ساقشو میپوشه. تازه اونموقع فاقش کوچیک بود. داد کارگاه فاق بلندشو برام دوختن و کوچیکشو هم مجانی داد به خودم. مرگ نداشت جنساش. میبینی هنوز داره میپوشه..

عید 90 

هم اکنون:

 وااای چقدر تبلیغ کردم براشون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مائده
28 خرداد 91 9:13
لباسو ول کن چه جیگری بوده با اون موهای کوتاه
مامان کوروش
28 خرداد 91 9:58
ای جانم چه فندقی بوده
حالا ما نمی تونیم بیاییم هفت حوض تو هم هی تبلیغات کن


خوب بیا خواهر. بیا قرار بذاریم یه روز تو رو خدا..
مامان ملینا
28 خرداد 91 13:02
چه تبلغ گسترده ای .لباسای محیا جون مثه خودش خوشگلن.البته به خاطر مامان با سلیقه ش.


مرسی خاله جون
مامان امير رضا
28 خرداد 91 16:11
سلام مريم جون بابا!!! محيا جان خودش خوشگله لباس بهونس


مرسی عزیزم
مامان کوروش ( زهره )
28 خرداد 91 16:22
واقعا با سلیقه ای در انتخاب لباس واسه محیا. یه زحمتی دارم برات. اگه ایندفه رفتی همین لباس فروشیه میشه ادرس نمایندگی مشهدشونو بگیری؟


باشه عزیزم
مامان صدف
31 خرداد 91 11:41
ماشالله خانومی شده واس خودش
مامان ریحان عسلی
7 تیر 91 8:43
سلام
عزیزم مرسی که گذاشتی ببخشید دیر دیدم پستتو
ماشالا چه ناز دختری بوده خدا نگهدارش باشه برات


ممنونم گلم..