محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

دوربین

1391/2/18 9:06
نویسنده : مامان مریم
384 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان از نمایندگی زنگ زدن که دوربینم آمادست. Digital Cameraخدایا ماشینم زوجه. اگه امروز برم تحویل بگیرم برگشتنی به خونه به مشکل میخورم چکار کنم اخه. با پیک هم که نمیشه آخه..باید رسیدو به دستشون برسونم..

بی خیال جریمه..میرم امروز میگیرمش.. حیف دخمل نازم که ازین روزها عکس نداشته باشه..Camera 3

عکس نازشو تو ادامه مطلب میذارم. از اومدنش خیلی خوشحالم

این هم عکس بهترین یار من و محیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

پریا
17 اردیبهشت 91 11:16
سلام، واقعاً حیفه که وب شما عکس نداشته باشه. روی ماه محیا جون رو به جای من ببوس. انشاء الله زود دوربین نازنین تون رو میگیرید و به حرفه زیبای عکاسی در کنار همه مشغله هاتون می پردازيد.


ممنون عزیز دلم
مامان ملینا
17 اردیبهشت 91 13:27
وب بدون عکس که خوب نیست .دلمون برای محیا تنگ می شه.مامانی سریع دوربین رو بگیر که منتظر عکسای محیا جونیم.
مامان دانیال
17 اردیبهشت 91 13:37
انشااله که جریمه نمیشی. توکل بر خدا
مامان امیرحسین
17 اردیبهشت 91 15:34
سلام محیا خوشگله.ما خیلی دوستت داریم . به ما هم سر بزن.راستی ما خیلی وقته لینکت کردیم . البته با اجازه.بوس بوس


ممنونم چشم حتما
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
17 اردیبهشت 91 20:46
من اومـــــــــــــــــــــــــدم. يه روز پردردسر براي تمديد گواهينامه... يه پيام اخلاقي و نكته اخلاقي ياد گرفتم اونم اينكه اگه دروغگو باشي و صداقتت درحد پشه! حتما كارات راه ميفته و نمي خواد سه چهار روز مرخصي با منت هم بگيري. بعدا ميگم چه بدبختي كشيدم و هنوز تموم نشده


خیره
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 1:59
سلام ایشاالله میرید و بدون این که جریمه بشید دوربینتون رو می گیرید تا باز هم عکسهای فرشته محیارو برامون بزارید
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
18 اردیبهشت 91 8:18
صبح بخير. من هستما


بووووس
مامان صدف
18 اردیبهشت 91 9:35
ولی canon تو بازار حرف اولو میزنه. یعنی دوربین جنابعالی باید بیاد پیش دوبین بنده لنگ بندازه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عجب جنگی رو شروع کردم


اصلا چنین چیزی نیست. خودم خیلی canoni بودم اما وقتی کیفیت عکس سونی رو دیدم، البته مدل خودمو، از کانن گذشتم..برو با اون دوربینت که نمیتونی فیلم تولد محیا رو از توش در بیاری و هنوز بمن ندادیش.. پایان جنگ و شکست صدف و مامانش
مامان صدف
18 اردیبهشت 91 11:02
خود گویی و خود خندی. عجب مرد هنرمندی.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یه نوشابه هم واسه ما باز کن
عزیزم ما دوربینمونو با کلی تحقیقات تو جمهوری خریدیم. همه فروشنده ها یک کلام میگفتن canon. از خودم که حرف در نوکنم جیـــــــــــــــــــگر یا تجربیات خودمو تحمیل نمیکنم. این نتیجه گیری یک عمر تحقیق میدانیه. نه استفاده چند ماههء مریم م


فریماه
18 اردیبهشت 91 12:20
سلام مامان صدف جان. ولی مامان محیا جان راست میگه ما هم از صاحبان تجربه پرسیدیم وسونی معرفی شد. چند سال آخیر سونی حرف اولو میزنه. ما هم از دوربین سونیمون راضی هستیم.


مرسی فریماه جون


البته کلی بگم کانن حرفه ایه و سونی مصرف خونگی. از هر دو ارزوناش هم که بدرد نمیخوره..