محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

16/ فروردین/91

1391/1/19 9:18
نویسنده : مامان مریم
501 بازدید
اشتراک گذاری

با برنامه جدید صبحگاهیت عادت کردی و تو مهد از خواب بیدار شدی.. من هم یه سر تو دانشگاه به کارام رسیدم و الان هم دارم روال کار رو بعد اینهمه نبودن بدست میگیرم..

خوش باشی.. 

فردا فرصت خوبیه تا به کارای خونه برسم..

چند تا عکس از خودتو و دوستات:

دخترای شیطون:

دارید کار دستیتونو که راجع به فصل بهاره بما نشون میدین..

پرنیا گلی:

و ریحانه خانم:

عصری هم با بابایی قرار گذاشتیم و رفتیم 7 حوض یه دوری زدیم و شما و بابایی با هم یه ساندویچ هایدا خوردین و برگشتیم خونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
16 فروردین 91 10:25
باريك الله (به لهجه بابا پنجعلي مازندراني)
مامان ملینا
16 فروردین 91 11:00
عزیزم سرم یه ذره شلوغه و بعد هم تعداد عکسها اونقدر زیاده که باید جدا کنم و کلی وقت می بره .فردا سعی می کنم که عکسارو بذارم.روی نازگلمون رو ببوس
مامان هستی
16 فروردین 91 11:15
راستی شهریه فروردین ماه مهد رو باید کامل بدیم یا نصفه؟


من کامل دادم.قبل از عید.باید کامل بدیم


نگین مامان رادین
17 فروردین 91 1:58
صد افرین به دخمل ناناز که زود زود خودش رو با شرایط وقف میده دوست دارم گل دخملی.


ممنون خاله. همینطوره..
مناء
17 فروردین 91 13:16
$$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$ __$$
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
19 فروردین 91 8:13
مريم جوني، دوستم هتل آريوبرزن كار ميكنه و يكي دوتا هتل سه ستاره معرفي كرد كه گفت اگه بخواين هماهنگي هاشو انجام ميده. اگه خواستين بهم بگين. البته يكي ديگه از دوستام كه پرسنل دانشگاه شيرازه گفت امكانات مهمانسراي دانشگاه در حد (شايدم بيشتراز) هتل سه ستاره است. والله من خودم به شخصه نمي دونم كدوم بهتره. بازم شرمنده كه يادم رفت پيگيري كنم.


ممنونم گلم.. بهت خبر میدم...
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
19 فروردین 91 8:14
هنوز نيومدي سركار؟؟؟؟؟؟؟؟ الان شنبه است ها


سلام گلم اومدم. اما در آزمایشگاه ازین سنسور دارای انگشتیه. بارون که اومد گیر کرد و تازه با اعمال شاقه باز شد..
مامان محمدرضا
19 فروردین 91 9:33
سلام محیا طلا سال نو مبارک
چه خانومی شدی هزار ماشاالله
هزارتا بوس


ممنون عزیزم


عروسکم پرنیا
20 فروردین 91 0:34
خیلی باحالی
عمه نرگس
20 فروردین 91 17:52
چرا کامنتای من نیسسسسسسسسسسستن ..


بخدا خیلی وقته ازت کامنت ندارم. حتما تایید میکردم..
عمه نرگس
21 فروردین 91 16:07
خوب برای این پست نوشته بودم که مرسی بابت عکسای پرنیا گلی ..