محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

پست آخر سال

1390/12/24 10:50
نویسنده : مامان مریم
436 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

امروز آخرین روز کاری ما تو سال 90 هست و سال کاری خوبی بود و من همشو کار کردم . آخه سالهای پیش مرخصیهای استعلاجی و زایمانم کمی شرایط کاریمو خراب کرده بود

و خدا رو شاکرم که به من و شما و بابایی سلامتی داد تا کنارهم باشیم و یکسال رو با همه دغدغه ها و چیزهای خوب و بدش بتونیم به خوشی سپری کنیم. امیدوارم سال بعد، بهتر از امسال و با حذف بدیها و بدبیاریها، برای ما و دوستانمون باشه..

شاید تا مدتی اینجا نباشیم اما قول میدم هر روز تو لپ تابم وقایع رو ثبت کنم و وقتی دستم به اینترنت پر سرعت مرجان افتاد همه رو تو وبلاگت بذارم..

ziba

خیلی دوست داشتم تا عید رو دور سفره کوچیک سه نفره خودمون جمع بشیم اما خوب، نشستن کنار سفره بزرگتر ها هم صفایی داره چه خونه مادرجون باشیم و چه مامان بزرگ. دوست دارم امسال بریم امامزاده قاسم..ببینیم چی میشه.. کلا اینطوریه که هر طور باباعلی راحته..خونه خودمونو هم که دادیم اجاره.. ایشاله سال بعد تو خونه خودمون و همینجا

برای دوستای خوبم هم آرزوی سلامتی و تندرستی در کنار خانواده ام رو دارم...

راستی دوستان 3 فروردین تولد خودمه.. پیغام بگذارید تا ذوق کنم..نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان هستی
24 اسفند 90 10:43
ان شاالله سال خوبی داشته باشید
تعطیلات هم بهتون خوش بگذره


مرسی ممنوم . شما هم همینطور
عمه نرگس
24 اسفند 90 13:28
من همین الان تولدت رو تبریک میگم با بهترین آرزوها..سال نو هم ایشالله پر از خیر و برکت براتون باشه ..


مرسی گلم
مامان حنا
25 اسفند 90 4:19
سلام عزیزم
ایشالله سال خوشی رو در پیش رو داشته باشی برات بهترینها رو آرزو میکنم
مواظب خودتو محیای عزیزم باش
پیشیش تولدتم تبریک میگم


مرسی گلم..
كاكل زري يا نازپري
26 اسفند 90 19:07
خوش به حالتون عزيزم با كاروبار خداحافظي كردين ما بانكي ها بايد تا دقيقه 90 كار كنيممممممممم خوش بگذره هرجا كه هستيد


خسته نباشی گلم
مامان محیا
27 اسفند 90 10:18
ان شاالله تعطیلات خوش بگذره سال 91 هم بهترینها پیش بیاد تولدتون هم پیشاپیش مبارک
مامان صدف
27 اسفند 90 11:26
تفلد عید شما مبارک

بهت اس ام اس هم میدم. حالشو ببر


مرسی عزیزم
مامان امیرناز
28 اسفند 90 22:34
سلام دوستم ایشالا سال خوبی داشته باشی پیشاپیش تولدت هم مبارک گلم


ممنونم گلم
مامان ریحانا
29 اسفند 90 2:14
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک


ممنونم گلم
مامان پارسا
6 فروردین 91 13:11
سلام
با کمی تأخیر تولدت مبارک خانومی
انشاءاله سال خوبی داشته باشین


ممنونم مرسی
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
7 فروردین 91 5:09
الهيييييييييييييي. من دير رسيدم خاله. الان هفتم فروردينه. تولدت كلي مبارك باشه. سال نو و عيد و همه چي مبارك باشه. انشااله سالي بهتر از 90 در پيش رو داشته باشين. سالي پر از خير و بركت و سلامتي و موفقيت. اين دعاي منه براي شما مهربونا. دوستتون دارم يه عالمه


مرسی ممنون