محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

11/ مهر/90

1390/7/12 11:22
نویسنده : مامان مریم
449 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اونقدر بی حوصله رانندگی کردم که پشت ترافیک، دنده عقب زدم به یه پراید و حواسم برگشت سرجاش!!چیزی نشد...

این هم محیا سر صبح:

محیا در حال بچه داری

قربون بچه داریت ...

تا رفتی تو کلاس درسا اومد طرفت تا داداشیتو بگیره...دید بهش نمیدی چنگ انداخت تو صورتت..گفتم بچه از ننه اش هم حساب نمیبری....جداتون کردیم و بعد کلاس دیدم سر و صورتت زخمی...نگو این دعوا تا بعد از ظهر ادامه داشت و سهیلا جون میگفت هر دوتا همدیگه رو میزنین...ریحانه هم اون وسطها میاد دخالت کنه...هم میزنه و هم میخوره...قربون خروس جنگیهای کوچولو...کاش ازتون فیلم بگیرن بخندیم...

محیا میره در رو ببنده

وقتی رفتیم خونه همش بی حس بودم..اصلا حوصله نداشتم...کمی با خاله ندا و دایی جون راجع به خونه صحبت کردم و تنها کمی ظرف شستم که شما باز هم خوشت نیومد و اومدی پیشم و گفتی مانی،باز ظرف میشوری؟؟؟ با اون لحن ناز خودت که دلم غش کرد. گفتم مامانی کمکم میکنی گفتی نه!!! با خودم گفتم ما کی کمک مامانهامون کردیم که از شما توقع داشته باشیم...تو خونه بعدی باید بفکر دیش واشر باشم...مگه من دلم میاد ازون دستات کار بکشم ناز من!!!

ساک غذای من و کیفتو برداشتی و خواستی بری و تقریبا همیشه این کارو میکنی...

محیا: مانی خدافس

مانی: خداحافظ دخترم . کجا بری

محیا: دَدَ

مانی: باشه دخترم اما زود برگرد

محیا: باشه مامان

مانی: به مادر شوهرت سلام برسونقهقهه

و تا دم در میری و دلت برام تنگ میشه و میای بغلم میکنی

مداد رنگیهاتو برداشتی و گفتی مانی عکس مادر جون بکشم....آخ اگه بدونه از ذوق قورتت میده!!! و من هم از کارات فیلم گرفتم...

دیگه گیج خواب شدم و بزور دیگه ساعت ٨ خوابوندمت و سریال مورد علاقه ام رو ندیدم و داروهای خودم و شما رو ندادم...بابایی هم که جلسه داشت، اومد دید خوابیم...اولش باورش نمیشد خواب باشم و خواست بیدارم کنه اما دیگه کاری باهامون نداشت...چقدر قبل خواب صداش کردی...بابا علی!! بابا علی کجایی...با اون لحن نازت.. تو فیلمی که ازت گرفتم هست...

حتی واسش شام هم درست نکردم...باور کن نمیدونم چم شده...حتما میرم آزمایش...نکنه.....وای نه ....خدایا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی عکس
11 مهر 90 12:47
امکان ویژه برای مدت محدود به مناسبت افتتاحیه خدمتی جدید از سایت نی نی عکس پکیج کامل خدمات گالری عکس نی نی عکس را برای مدت محدود و با شرایط ویژه دریافت کنید دریافت با قیمت استثنایی 10 هزار تومان برای یک ماه طراحی گالری عکس از کودک دلبندتان با افکت های ویژه اختصاص فضا بر روی اینترنت برای عکس های کودکتان اختصاص آدرس مشخص به نام کودکتان برای گالری عکس قرار گرفتن عکس کودکتان درون قاب بر روی صفحه اول سایت لینک گالری عکس از صفحه اول به گالری عکس کودکتان طراحی بنر به صورت جاوا و اختصاص کد برای قرار دادن لینک کودکتان بر روی صفحه وبلاگ شخصی تمامی موارد فوق را تنها با مبلغ 10 هزار تومان دریافت خواهید کرد. این مبلغ به مناسبت افتتاح سایت و برای مدت محدود خواهد بود. http://www.niniaks.net/