محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

5/ مهر/90

1390/7/6 11:24
نویسنده : مامان مریم
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

محیا هنوز نی نی داداشیش دستشه..

صبح تو مهد

پسران کماندوی مهد(پارسا و محمدرضا)

محیا و صدفی

محیا و صدفی

محیا داره نی نی داداشی رو تو مهد میخوابونه...

محیا و دوستان(هانا و کوثر)...کوثر جان با نی نی داداشی دخترم شوخی نکن...

محیا و دوستان

امروز تولد هستی جونه....من خبر نداشتم...هستی جان تولدت مبارک!!!

این نی نی سودانیه. مامانش یکی ازدانشجوهامه...البته خیلی سیاه نیست. برادر و خواهرش سیاهترن...این نی نی داشت شیر مادرشو میخورد که یکی از همکارها گفت خوشبحال این بچه که داره شیر کاکائو میخوره...قهقهه

و معید از نمای نزدیک:

معید

این هم از دم مهد:

تو حیاط شیطنتت گل کرد و میچرخیدی دور باغچه و نمیومدی تو خونه...

این عکسها چند نکته دارن...یکی اینکه خانم کوچولو دوتا توپ انداخته تو لباسش و بمن میگه مانی جی جی دارم...بَده....

نکته بعدی اینکه دفتر نقاشی کم آوردی و رو دستات خط کاری کردی...نمیخواستم بشورمت و گفتم فردا همینجوری ببرمت مهد تا از رویا جون و بچه ها خجالت بکشی...اما بابایی نگذاشت...

تو پاییز هوس زمستون کردی...

زمستان در پاییز

مدتی بعد هوس دریا کردی و میگفتی: مایی (مایو) بده...

تابستان در پاییز

یه نکته خیلی جالب اینجا این بود که بمن گفتی: مانی ماریچی چی شده و اون داشت گریه میکرد چون پدرش حمله قلبی کرده بود...منم برای اینکه به زبون خودت جوابتو بدم گفتم بابا علی ماریچی مرد گریه میکنه...آخه تو مکزیکوسیتی باباعلی کجا بود...خودم خنده ام گرفته بود...نیشخند

بفرمایید چای و عصرانه:

بفرمایید چای

یه کتاب داستان جدید رو که از نمایشگاه خریدیم واست رو کردم...و قسمت تولدش رو برات خوندم که کادوی این دخمل ناز یه چادر گل گلی بود..

شما هم رفتی و چادری رو که مادرجون واست دوخت آوردی و سر کردی..

بابایی دیر از سر کار اومد اما تا اومد رفتی تو بغلش و خوابیدی...شبت بخیر نازگلم...

وااااااای خدایا ساعت 11 شبه اما نمیدونم چرا کارهام تمومی ندارن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هستی
5 مهر 90 13:57
میسی عسیسم