محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

تشکر و سپاس

1390/6/2 11:06
نویسنده : مامان مریم
638 بازدید
اشتراک گذاری

 میخوام از خدای خوب و بزرگ بابت همه الطافی که به ما داشت تشکر و قدردانی کنم.که تونستیم تمام  مراحل نگهداری و تربیت شما رو یکی یکی پشت سر بگذاریم.من و بابایی تو شهر غریب کسی رو جز اون نداشتیم  اما خودش کمکمون کرد تا حالا که اینقدری شدی دخترکم!! از شما هم تشکر میکنم که از 6 ماهگی همراهی کردی و رفتی مهد و هیچوقت گله نکردی. همیشه همه جا راضی و شاد بودی فدای مهربونی و ذات پاکت بشم.تو وبلاگ نی نی ها می خونم که مامانی میره سرکار و نی نی ها پیش مادرجوناشون می مونن. اما مادر جون و مامان بزرگ شما هر دوشمالن.عیبی نداره خدامون بزرگه نانازم. حالا که یک رفیق خوب مثه شما دارم دیگه غصه نمیخورم.بابا علی هم که سلامت باشه همیشه کنارمون هست . باز هم خدارو شکر میکنم که من و شما و بابا علی کنار هم خوشبختیمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رهام
14 اردیبهشت 90 10:38
مرسی عزیزم.انشاله خدا همه بچه ها رو حفظ کنه و عاقبت بخبرشون کنه