محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

عکس پر خاطره

1390/6/2 12:42
نویسنده : مامان مریم
444 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس مال مجردیهامه دخترم و من خیلی دوسش دارم و مدتها تو پشت زمینه کامپیوترم بود...دیشب پیداش کردم و گفتم بذارمش برات:

از بالا:

مانی مریم- دایی جون وحید- امین جون- خاله جون وحیده- احسان و مرجان

(راستی میدونید که من و وحید و وحیده، میشیم عمه و عموی امین و احسان!!!!و مرجان هم خواهر زاده ماست!!!! همه تقریبا همسن!!! چه حالی میده)

اون روز با همه خاطرات خوب و بدش بخیر و جای دخترم و بابا علی خالی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کاکل زری یا ناز پری
2 شهریور 90 12:28
آخی چه جای قشنگیه. شما که اون دورایین نتونستیم خوب ببینیمتون
مامان النا
2 شهریور 90 14:02
سلام خیلی عکس قشنگیه
انشاالله همیشه خوش باشین


ممنون عزيزم
مامان زهرا نازنازی
2 شهریور 90 19:27
الهی همیشه شاد باشید


ممنون عزيزم