محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

این میخوام اون میخوام

1390/6/2 12:44
نویسنده : مامان مریم
564 بازدید
اشتراک گذاری

هی تو خونه راه میرفتی و یک چیز میخواستی:

 مانی!!!! نوشه ( نوشابه)میخوام، آب میخوام، پنیر میخوام، گوشت میخوام (موقع درست کردن الویه)،نون میخوام، تولد میخوام، شیر میخوام، خاله یاسی میخوام، نقاشی (مداد رنگی)میخوام، سیب میخوام، هندانه (هندونه) میخوام،تُتُخ ( تخم مرغ) میخوام، آلالو (آلبالو) میخوام....

و همه اینها رو به فاصله 2 دقیقه بعد از انجام دستوراتت ازم میخواستی و من دیگه کلافه شدم...بلندت کردم و گذاشتمت رو دسته مبل و تو چشات نگاه کردم و گفتم: ننه جان!!!من هم خیلی چیزها میخوام. اما کسی نیست یکی از اونا رو واسم مهیا کنه !!! بسه دیگه عزیزم....

و خودم از این حرفم خنده ام گرفت و من و دخترم شروع کردیم با هم به خندیدن  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صدف
2 شهریور 90 12:09
وای چه بامزه )
کاکل زری یا نازپری
2 شهریور 90 12:29
منم از خوندنش خندم گرفت