محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

24/مرداد/90

1390/5/26 9:55
نویسنده : مامان مریم
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی

صبح دم مهد از خواب بیدار شدی و بادیدن تاب و بچه ها رفتی سراغشون. دلم واست تنگ شده و تا چند دقیقه دیگه میام دنبالت. کارم دیگه تو پژوهشکده تو این ماه رمضونی داره زیاد میشه وتا شهریور که دفاع بچه هاست همینطوره...بازم خیره... که شما سالمی و من هم همینطور و میتونیم در کنار هم خوشی ها و بدیهاشو بچشیم..هر چند که این روزها زندگیمون داره چهره بدشو به ما نشون میدن....

بخاطر نداشتن عکسه که دلم زود واست تنگ میشه اما قول میدم زودی گوشی بخرم....

عصر هم نذاشتی بخوابم. چند تا عکس با لب تاب ازت گرفتم. اما یادم رفت بیارمش تا اینجا واست بذارم.

 

بزودی در این مکان عکس نصب میشود

.

.

دیدین اومدم و عکس گذاشتم

میخ به دوربین

تعجب از عکس خودش تو لب تاب

 

 شب زود خوابیدی. من هم همینطور...ز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پریا
24 مرداد 90 19:51
سلام محیای گلم
خوبی خاله
شرمنده الان که اومدم دیدم چه قدر پست نخونده دارم متوجه شدم چند روزه بهت سر نزدم
ولی در عوض همه شو با دقت خوندم.

مامان مهربون نماز و روزه هاتون قبول
محیا رو ببوسیییییییییید خیلی زیاد



لطف داری عزیز دلم..دختر گلت چطوره...ببوسش. اگه خدا قبول کنه که خیلی خوبه...