محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

یک خبر خوب

1390/4/22 10:02
نویسنده : مامان مریم
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم. یک خبر خوب

امروز یک خبر خوب گرفتم. مامانی بعنوان کارشناس برتر شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو در سطح کشور شناخته شدم. خیلی خوشحالم..Happy Danceبا وجود سختیهای تو. با وجود مرخصی زایمان ، با وجود شکستن دستم.... اما نتیجه تلاشهامو گرفتم. خدا خیلی بزرگه مگه نه... هرکی دوست داره بره ببینه.

http://nanolab.ir/nt.php?nc=240

بعد اونهمه اتفاقات ناگواری رو که پارسال برای من افتاد و واسم خیلی گرون تموم شد، پام رو گذاشتم روی گاز و بکوب تلاش کردم. و حالا نتیجه اش رو گرفتم و مثه روزهای مدرسه که شاگرد اول میشدم دوباره طعم شیرین موفقیت رو چشیدم....

امیدوارم چیزهایی که تو درس و کارم وقت نشد بهش برسم ، تو دختر گلم ادامه دهنده راهم باشی و من و خاله جونها و دایی جونها با وجودیکه پدرو مادرمون حتی سواد خوندن و نوشتن نداشتند، اینجوری زحمتشونو جبران کردیم و میخوام از تو دخترم که با شرایطی که من و بابایی داریم حسابی بترکونی. البته هرجور خودت دوست داری. میدونی درس خوندن خیلی سخته و همه چیز رو از آدم میگیره. اگه در زمینه ورزش یا هنری بتونی تلاش کنی بیشتر راضیم. باز هم هرچه خدا خواست...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرنیا
21 تیر 90 11:03
آفرین خیلی خوشحال شدیم ان شاءاله موفقیت های بعدی شیرینی یادت نره ولی احتمالا کسی که تور و انتخاب کرده بیمار بوده


این حزفت نشون میده که داری از حسودی میترکی.عمرا بهت شیرینی بدم
کاکل زری یا ناز پری
21 تیر 90 13:40
تبریک مادر نمونهو واقعا" بهشت زیر پای مادراست. بهت تبریک میگم که هم تو کار و هم زندگی و هم مسئولیت مادری موفقی
خودم
22 تیر 90 8:51
مرسی عزیزم. شما لطف دارین
مامان پریاگلی
23 تیر 90 0:43
انشاءالله که موفقیت امروز پلی برای رسیدن به موفقیت های دیگر شما در زندگیتان باشد