محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

تکیه کلام مانی و بابا علی

1390/2/31 9:48
نویسنده : مامان مریم
412 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبا روی مادر!!! دُشدل مادر....

خاله جون وحیده زشت

موکوشم هرکی اذیتت کرد. مادرجونو هم موکوشیم....

دتری من....شکری من.... عسلی من...

جوک جوک مادر. خوشکل درون مادر (بقول داش وحید نمیدونم یعنی چه)..

پرواز کنیم دوباره..niniweblog.com

خروسه میگه قوقولی قوقو...اردکه میگه بگ بگ بگ ....جوجوک  میگه جوک جوک جوک...niniweblog.com(100 بار در روز...)

 راستی میدونستی اصلا بلد نیستم واست لالایی بخونم؟؟؟خیلی سعی کردم. اما حس میکنم شما خیلی خانمی و لالایی که واست بچگانه است . اکثرا باهات حرف میزنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)