محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

روز دختر مبارک

1391/6/28 12:19
نویسنده : مامان مریم
726 بازدید
اشتراک گذاری
 
دخترم روزت مبارک!!! شرمنده قلب کوچیکتم که این روزها پر از استرسش کردم..مرسی که با دوستات تو مهد برای سلامتی بابایی دعا کردی...
 
 
این روز رو به بقیه دوستای محیا گلی تبریک میگم..پرنیا ایرانی، درسا خسروی، صدف خجسته،هستی روشنی،ریحانه بخشی زاده،محیا عظیمی، پانیذ صالحی و آیاتای ذیحق.. و دوستای وبلاگیش ملینا گلی، ریحان عسلی، یاسمین زهرای عزیز،.. بقیه هم اگه از قلم افتادن به بزرگی خودشون ببخشن
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

محیا یعنی تمام زندگی
28 شهریور 91 10:57
نه ما نمی بخشیم
روز دختر بر شما دختر خوشگل مبارک محیا گلی


شرمنده این محیا و اون محیا نداره که. اضافه میکنم.
مامان احسان
28 شهریور 91 11:55
سلام خاله جون روزت مبارک


ممنون خاله
مامان ریحان عسلی
28 شهریور 91 12:32
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک
ستاره زمینی
28 شهریور 91 12:55
سلامدخترکم روزت مبارک. ممنون از حضورتون.
مامان ملینا
28 شهریور 91 14:12
عزیزم روزت مبارک به ما هم سر بزنید خوشحال می شم.
عروسکم پرنیا
29 شهریور 91 12:19
ممنونم از بابت لطفت من وپرنیا هم هروز بربی شفائ کامل بابا علی دعا می کنیم


مرسی عزیزم
ستاره زمینی
29 شهریور 91 17:47
نایسل
31 شهریور 91 2:48
روزت مبارک محیای دوست داشتنی


ممنونم عزیزم
یاسمین زهرا
1 مهر 91 13:03
مرسی خاله مریم جون. خاله هدی کلی سرش شلوغ بود خودم اومدم ازتون تشکر کنم. انشااله این روز زیبا بر همه دخترای ناز از جمله محیاجونی هم مبارک باشه.


ممنونم عزیزم
مادر آیاتای
3 مهر 91 14:52
مرسی مریم جون. بابت اینکه اسم آیاتای رو هم ذکر کرده بودی. راستش دنبال اسمش هم میگشتم.سرفرازم کردی خواهر.خوشحالم که وبلاگت دوباره رونق گرفت.من10-12 روز نبودم.دارم یکی یکی پستها رو میخونم.


قربونش برم من عشق منه. دلم براش یه ذره شده..