محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

یه پیشنهاد به مامانهای مهد فرشتگان

1391/1/26 8:33
نویسنده : مامان مریم
667 بازدید
اشتراک گذاری

 لاینر جدید

این مطلبو گذاشتم اینجا تا بیشتر توجهتون رو جلب کنه.. پس کجایید؟

پی نوشتها رو پی گیری کنین..

نظراتو هم تو پست پایین با همین عنوان بذارین..

http://marriam.niniweblog.com/post551.php

 دوست دارم الان که هوا خوبه یه برنامه بذاریم و بچه ها رو ببریم جایی تا بهشون خووش بگذره...آخه همدیگه رو خیلی دوست دارن و با هم باشن بهشون خوش میگذره.

باباهاشونو بی خیال. خدا سلامتی بده به ما و ماشینمون. من که به اینهفته 5 شنبه راضی ام . البته تنی چند از مادران گفتن بذارید ماه بعد تا وضعیت اقتصادیمون خوب بشه. اما مگه چقدر میخواییم خرج کنیم. ما که پول بنزین نخواستیم.قهقهه

جدا از شوخی، به بقیه هم بگید تا سر جاش هماهنگ کنیم..موافقین اعلام کنن..

پ ن 1: راستی مامانها جایی رو که میشناسن که دستشویی با آب گرم داره ( برای شستشوی بچه ها) - به پیشنهاد مامان ریحانه گلی - لطفا معرفی کنننیشخند

پ ن 2: فعلا ظاهرا پارک مادران!!! هرچند برای خودم دوره. مهم نیست. روزش 5 شنبه قطعیه. حالا کدوم پنجشنبه؟ اینهفته یا هفته بعد؟واسه خودم این هفته بهتره..

پ ن 3: پس چی شدین؟ کجایین؟ یه نظر بدین دیگه..اونایی که تو آمار نیستن بیشتر پیغام میذارن.. بابا نمیخوایید بیایید؟؟؟ اصلا نیاید. خودم بچه امو میبرم یه جای توپ و بعد عکساشو میذارم ببینید تا دلتون بسوزه..

 

فردا 5 شنبه ساعت 9 صبح ٢٤ فروردین در بهشت مادران منتظرتون هستیم..

- نقطه دقیق جا رو ، مادرایی که رفتن و بلدن تو پیغامها بذارن من اینجا تایپ میکنم...

- موکت و گلیمو اونایی که ماشین دارن بیارن..

- نهار رو هر کی هرچی دوست داشت درست کنه بیاره..

- بقیه چیزها هم مثل آجیل و میوه و نون و چیزهایی که برای بچه ها ضرر نداره بیارن

- پفیلا و گندمک میتونین بیارین. اما چیپس و پفک و شکلات خیر

- وسیله بازی هر کی دوست داشت بدمینتون و توپ بیاره..

- نوشابه هرکی یه بطری کوچیک بیاره.. من بزرگ میارم هر کی نداشت میل کنه..

- برای دفعه های بعد هماهنگی میکنیم یکپارچه میشیم تا مامانها با بچه اذیت نشن وسایل بیارن

- از باباهای مهربون بخواین برسوننتون.. 

- فعلا خودم با دو تا از دوستام و بچه شون، مامان دانیال، مامان محیا عظیمی،..

- مائده و طیبه که از همکارای خوب مجرد و خواننده همیشگی وبلاگ هستن میتونن بیان..

بقیه مامانها هم قدمشون رو چشم اگه تشریف آوردن..

- بقول مامان محیا عظیمی کلاس ملاس هم نداریم..

- داخلیم ٤٠٤٨ هست. اونایی که تلفن کنن قطعیه اومدنشون..

بعد از ظهر هر کی دوست داشت زود برگرده..خودم شب باید برم مهمونی و تازه مهمونام رو هم فردا میارم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان هستی
20 فروردین 91 14:00
من در کل موافقم
فقط یه جایی کم خطر باشه
من این هفته رو نیستم
چون مهمون دارم
بهشت مادران رو پیشنهاد میدم



باشه بعدا هماهنگ میکنیم
مامان بردیا
20 فروردین 91 14:10
منم این هفته مراسم دارم......
محیا یعنی تمام زندگی
20 فروردین 91 14:15
پنج شنبه ها نه
همین روزهای کاری بعد از مراسم پرفیض کار اداری
روزها هم که بلنده


باشه برای من فرقی نداره تو مهد هماهنگ کنیم...
مامان صدف
20 فروردین 91 14:46
من اون اقلیتیم که تابع رای اکثریته. هرموقع باشه میام و میدونم در کنار دوستان خوش میگذره
مامان آبتین
21 فروردین 91 8:18
من هم موافقم . رستوران هپی کیدز (بچه های شاد) که مخصوص بچه هاست پیشنهاد میدم. از اون جا هم میتونیم بریم پارک نهج البلاغه چون نزدیکه همدیگه است.


ببینیم بچه ها نظرشون چیه..هدف ما فعلا پیک نیکه..
مائده
21 فروردین 91 8:20
میشه منم بیام


میشه اما باید یه بچه جور کنی. مثلا دختر چشم آبی رو قنداق کنی بیری. یا من مسوول غذا میشم و شما از محیا مراقبت کن قبول؟؟؟
مامان ریحانه
21 فروردین 91 10:56
اخ جون من خیلی موافقم فقط یه جایی بریم که دستشویی با آب گرم باشه در ضمن با پنج شنبه صبح موافقم


آره خیلی خوبه. باید یه قرار فیکس بذاریم. هر کی تونست بیاد و برای بقیه هم شرمنده میشیم.. دیگه نمیشه همه رو هماهنگ کرد..
مامان صدف
21 فروردین 91 14:03
منم میگم پنج شنبه. چون روزای کاری جونی برامون باقی نمیمونه.
یه روز 5 شنبه باشه که از صبح بزنیم بریم بیرون. شب برگردیم فرداشم راحت بتونیم تا لنگ ظهر بخوابیم.


آره. فعلا پارک مادران نظر همست. من که نرفتم. تازه غرب تهرانه و برای من هم راحت نیست. اما مشکلی نیست....
هدیه خدا
21 فروردین 91 16:25
سلام. خیلی کار جالبیه. منم موافقم. هرچند ساکن تهران نیستم وگرنه حتما بودم. خوشبحال بچه ها با این مامانای خوب.


تشریف بیارین..
مائده
21 فروردین 91 16:38
قبول
ولی من می تونم نگهش دارم به نظرت؟


تو میتونی..
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
22 فروردین 91 9:18
منم بيام؟؟؟؟؟ دو تا هم بچه دارم ياسي و محمدي. نصفه شبي از ننه باباشون كش ميرم ميارمشون
خوش باشين اساسي


ممنونم گلم
مامان محمدرضا
23 فروردین 91 9:00
ممنون از پیشنهادتون ،با توجه به نظر اکثریت هر جا رو که انتخاب کردید منم بی خبر نذارید.


چشم
مامان دانیال
23 فروردین 91 9:44
من تو آمارتون هستم؟ اگه هستم من هم دوست دارم بیام.


چرا که نه.فردا خیلی خوب بود..
دخترم عشق من
23 فروردین 91 10:10
منم هستم حیف که راه یه کم دوره(18 ساعت فاصله)خوش باشید


تشریف بیارین..
مامان دانیال
23 فروردین 91 10:12
مرسی که ما رو هم حساب کردید.
هر وقت که بگید ما هم هستیم پارک مادران جای خوبیه. ولی باز هرجور که تصمیم بگیرید ما هم هستیم. فقط بی زحمت نتیجه نهایی رو اطلاع رسانی کنید



خواهش میکنم...خودتون سر وری
محیا یعنی تمام زندگی
23 فروردین 91 12:02
پس نظر نهایی رو اعلام کن شماره داخلیت رو هم بنویس هر کی خواست زنگ بزنه و آمادگیشو اعلام کنه


سعید
26 فروردین 91 18:59
سلام یه همه مامانای خوب من سعیدهستم اسم نامزدم محیاست خیلی هم دوسش دارم عاشقشم میخواستم کمکم کنین که اسم بچمو چی بزارم که هم اسم مامانش باشه دختره اگه میشه کمکم کنین منتظر جوابتون هستم مامان محیا مواظب محیا باش خیلی نازه خدایش منم دوسش دارم.


مرسی ممنونم. آخه کجا باید نظرمونو بدیم؟ راستی فضولی نباشه. نامزدتون بارداره و بچه اش دختره؟؟؟