محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

نی نی خوشگلمون آیاتای

1390/9/7 14:10
نویسنده : مامان مریم
995 بازدید
اشتراک گذاری

سه بار عکسهای آیاتای رو آپلود کردم اما پرید...گفتم حکمتی داره شاید...تورو خدا ماشاله یادتون نره..

این هم عکسهای ناناز تو این چند روز:

آیاتای در حال شناسایی دستها:

 

نی نی آماده شده که بره مهد...آخ قربونش برم من!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

matin
6 آذر 90 15:39
مریم جون معلومه سفر خوبی داشتین خوشحالم که بهتون خوش گذشته وای چه دخمل نازیه من که خیلی ازش خوشم اومده بنده خدا مامانش که باید همش مواظب باشه که دخملشو چشم نزنن . محیا جون رو ببوس عزیزم

آره جاتون خالی..خیلی خوب بود...وااای اگه خود آیاتای رو ببینی چی میگی عکس نازیشو کم نشون میده
مادر آیاتای
7 آذر 90 18:59
مریم جون دستت درد نکنه عزیزم.بعضیاش خیلی خنده دار بود کلی خندیدم.. این روزا جاتون خالیه تو خونه.


مرسی عزیزم. من هم زودی دلم براتون تنگ شده..
نگین مامان رادین
7 آذر 90 19:32
خوشحالم که بهتون خوش گذشته،از روی ماه محیا جون ببوسید.آیاتای کوچولو هم خیلی نازه خدا حفظش کنه


مرسی خاله جون شما همیشه به ما لطف دارین