محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

دوستان شما قضاوت کنید

1390/8/7 9:12
نویسنده : مامان مریم
385 بازدید
اشتراک گذاری

این مطلب رو یکی از مامانهای خوب برام گذاشته که خودشو معرفی نکرد...

سلام مامانی

وبلاگ رو بخاطر دله خودت و برای دختر نازت بنویس

برات مهم نباشه چقدر بازدید کننده داره

به این آمار  نی نی وبلاگ هم توجه نکن ، مشکل داره ;)[hr]

اگه خوب وبلاگمو بخونین متوجه میشید که من نکاتی رو مینویسم که واسه خودم و دخترم مهمه...شاید بقول یکی حتی حموم رفتنم رو هم مینویسم... که برای بقیه فایده ای نداره اما یه روزی خوندنش دخترم رو خوشحال میکنه...

هدفم از نوشتن آمار این بوده که بهونه ای بشه تا از لطف دوستانی که به ما سر میزنن تشکر کرده باشم. حتی از شما دوست عزیز که نظر هم گذاشتین.. من به آمار وبلاگ اعتماد کامل ندارم اما مقیاس بدی نیست...و فکر نمیکنم که با این قضیه باعث آزار کسی رو فراهم کرده باشم...و شما هم مطمئن باش که اینا رو ننوشتم تا پز وبلاگمو بدم...من پز دوستامو میدم که بخاطر آشنایی باهاشون تو نی نی وبلاگ همیشه افتخار میکنم...

دوستای گلم نظر شما چیه؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هستی
7 آبان 90 9:12
اتفاقا تعداد بازدید کنندگان یک شاخص هست که جالب بودن مطالب وبلاگ رو نشون میده پس خیلی هم این آمار بی اهمیت نیست و باید به این آمار افتخار کنی
من که به شخصی روزی چند بار به وبلاگ دخترت سر میزنم و خیلی هم شیوه نگارشت قشنگه . مطمئنم محیا وقتی بزرگ شد خیلی خوشش می آد .


شما لطف داری فاطمه جان
مامان صدف
7 آبان 90 9:32
آمار روزانه نینی وبلاگ درسته. ولی آمار هفتگیی که میده یه کم مشکل داره. ـــــــــــــــــــــــــــــــــ هر چی دلت میخواد بنویس بنویس بر یاس کبود بنویس بر باور رود بنویس از من بنویس بنویس عاشق یکی بود...
مامان صدف
7 آبان 90 9:34
راستش من یکی از طرفدارای پرو پا قرص وبلاگتم. و همیشه توش ولوئم.
روزایی هم که از صدفی عکس گرفته باشی بیشتر
مثلا" امروز بی صبرانه منتظرم عکسشو ببینم.


حتما
مامان پریاگلی
8 آبان 90 15:56