محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

تشکر از دوستای خوب وبلاگی

1390/8/4 11:36
نویسنده : مامان مریم
346 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکی از دوستام گفت که وبلاگم پر بیننده است و من خوشحال شدم...دقت کردم و دیدم هر روز حدودا 500 بازدید کننده داریم حتی روزهایی مثل دیروز که وقت کافی برای نوشتن نداشتم

اینها همه لطف شما عزیزانه که به من و دخترم دارید...امیدوارم وقتی که میزارید تا خاطرات دخترمو بخونین به بطالت نره

من با لطف شما امیدوار میشم که محیا جون در آینده از هدیه ای که قراره بهش بدم خوشحال میشه...انشاله...

دوستتون دارم و میبوسمتون...حتی قربانعلی رو که همیشه برام نطر میذاره....

دنیای زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرناز
4 آبان 90 13:37
سلام عزیز چه دختر نازی ماشاالا... فکر کنم یه جورایی هم شهری هستیم خوشحال میشم از تبادل لینک


حتما عزیزم
...
5 آبان 90 5:45
سلام مامانی

وبلاگ رو بخاطر دله خودت و برای دختر نازت بنویس

برات مهم نباشه چقدر بازدید کننده داره

به این آمار نی نی وبلاگ هم توجه نکن ، مشکل داره

مامان یاسمین زهرا
6 آبان 90 2:13
همش به خاطر مامان گلیه که محیا جون داره


مرسی خاله جون. خودت و اون دختر خوردنیت گلید...