محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

نام سنا تایید شد

1390/8/1 14:37
نویسنده : مامان مریم
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب کنفرانس خانوادگی تعیین اسم برگزار شد...نمیدونم تا حالا داشتن چکار میکردن...

من ( بعنوان عزیزترین عمه) چند ماه پیش سنا رو پیشنهاد دادم...اما الان میگم ساغر چون هم به سحر میاد هم شیکه...اما موافقت نشد و عموجون وحید هم گفت سپنتا ( اسم مقدس ایرانی) و مامان نی نی هم سپیده...اما با نظر باباش و کل آراء اسم سنا انتخاب شد...که هم بمعنایی روشنایی و رفعته و هم ساده و روانه و هم با س سحر شروع میشه...

حرف حرف اول خودم شد و خاله مامان نی نی هم همین پیشنهادو داده بود!!!مبارک و برازنده ات باشه خوشکل کوچولوی عمه...

بوووس هزارتا...کاش عکسش زودتر به دستم برسه...

این هم سنا توچولو:

 سنا

آخه ناناز..چرا به بچه پستونک میدین آخه. من دادم اشتباه کردم...

 

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هستی
30 مهر 90 10:54
قدمش مبارک باشه .نامدار باشه


ممنونم خاله
مامان صدف
30 مهر 90 11:32
مبارکه عمه خانوم. شیرینی فراموش نشه
آقا ماشاالله
30 مهر 90 14:02
پس ساعت 3 جلوی مهد منتظر شیرینی هستیم
عمه قربونش بره خشک و خالی بدرد نمی خورد


راست گفتی آقا ماشاله
مامان صدف
30 مهر 90 14:36
آقا ماشالله معرفی نمیکنید؟


همون قربون علیه خواهر
مامان صدف
1 آبان 90 8:14
همون قربون علی دیگه کیه؟


خ عابدی مامان محیا عظیمی
جابر
3 آبان 90 22:21
مبارک باشه عمه خانم.شیرینی عمه شدن دوباره رو کی میدید؟ما منتظریما!!!!!!!!: D واقعا که این خوشگلیش به دایی جابرش رفته(قصد تعریف کردن از خودما ندارما).ایشالا که قدمش باعث بشه جوونایی که مشکل ازدواج دارن حل بشه!!!


چه ربطی به مشکل جوونها داشت؟؟ دایی جان!!!!همون سحر رو انگار شما زاییدی بسه...سنا جون میخواد شکل ما بشهه...هر چند میدونم نمیشه...شوخی کردم.ایشاله سالم باشه...دایی شدن لذت بخش تره...شما اول باید شیرینی بدی...
جابر
4 آبان 90 18:48
اصفهانیا به خسیسی مشهورن.من تاحالا شمالی خسیس ندیدم!!!بنظرم وقت صرف کردن برای شیرینی گرفتن از شما بخاطر دوباره عمه شدن الکی هستش.

من نه مامانه سحرم نه باباش که خوشگلی یا زشتیش بخواد به من یا کسه دیگه بره!!!!!فقط اینو مطمئن هستم که سحر و sana به شمالیا از همه نظر میخورن و میشن


من هم دایی حسود ندیده بودم...بله که شمالین...هم سنا و هم سحر...شما هم برو با اون صبا جونت حال کن...تو قدم رنجه کن بیا شیرینی فدای یک تار موت...راستی دیگه تو وبلاگ خودشون نظر بذار دایی جابر
سعید
28 دی 90 9:51
سلام
خوبید جالب بود بسیار دختر مهربونی دارید نازه -منم دختری دارم دوستش دارم


خدا نگهش داره...مرسی که بما سر زدید