محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

29/ مهر/90

1390/8/1 8:54
نویسنده : مامان مریم
418 بازدید
اشتراک گذاری

با اینکه دیشب دو خوابیدم اما ساعت 7 صبح بیدار شدم...روز جمعه دلم نمیخواد بخوابم...کمی بعد شما هم بیدار شدی اما بابایی تا وقتی مهمونها زنگ بزنن خواب بود...

امروز از کاشان دوست بچگی بابایی با خونوادش یعنی مهراب نانازی و فروغ جون اومدن خونمون. من و بابایی تا عقد کردیم رفتیم خونشون..اونها هم اونجا تنهان و شاید برای زندگی بیان تهران...خوب میشه چون من و بابایی خیلی دوسشون داریم...

قبل اومدن مهمونها خیلی بچه خوبی بودی و رو مبل آروم بازی میکردی:

با مهراب رابطت خوب بود...آخه گل پسریه واسه خودش...مودب و بی آزاره طفلک...عمو محمد و فروغ جون هم کلی برات شعر خوندن و شما با عمو دالی بازی میکردی...

محیا و مهراب دوتا چوببستی

و اما کمی بعد:

زززززلززززززززززززززله

برای نهار همه چی آماده بود..از شب قبل قورمه سبزی و مایه لوبیا پلو رو درست کرده بودم فقط میموند یه برنج...باهاشون راحتیم و نیاز به تجملات الکی نداشتم...

بعد نهار دیگه رفتن خونه عمش و ما هم تنها شدیم...کمی استراحت کردیم و به کارام رسیدم تا برای فردا آماده باشم..

مادرجون هم زنگ زد و کلی از نوه توچولوش تعریف کرد.میگه خیلی تپل و سفیده...چند تا نطر خواهی راجع به اسم هم شده...تا ببینیم چی میشه...

دیگه نی نی داداشیو دوست نداری...دیشب علتشو ازت پرسیدم گفتی: مانی ببین و به چشمش اشاره کردی...دیدم چشمش رو معیوب کردی و از قیافش بدت میاد...بابایی درستش کرد...اما باز هم نخواستیش...هر بار خودتو با یه چیز سرگرم میکنی...فعلا نوبت کش موهاتو...چند تا چندتا میگیری تو دستتو باهاش همه جا میری...بماند همشو تا حالا گم کردی...

راستی دلم برای نی نی داداشی مسوزه...چرا تحویلش نمیگیری؟؟؟؟

شب خسته بودی و ٩ خوابیدیم...اما قبل خواب پتو رو پهن کردی و بمن گفتی بیا خونمون...کمی باهات بازی کردم و خسته شدم.و بعد بابایی رو گیر آوردی...صد بار گفتی بابایی بخواب بعد گفتی پاشو آلو بخور. سرش دیگه گیج رفت...اما بیچاره دم نزد..و من خوابوندمت و نجاتش دادم

شب بخیر عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروغ
4 آبان 90 3:23
maryam joon be ma ham kheili khosh gozasht, koli khandidam az axaee ke gozashti. doa kon biaym tehran bishtar hamo bebinimo bacheham az tanhaee dar bian. az door mahya joono miboosam, salam be ali agha ham beresoon. rasti axeto too site nano didam, oon moghe ke bakhabar nashodam ama alan tabrike mano samimane bepazir. doostdaretoon foroogh


مرسی فروغ جان ...عزیزم...آدرس مهراب جونو بمی اس ام اس کن...منم امیدوارم...