محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

29/شهریور/ 90

1390/6/30 8:55
نویسنده : مامان مریم
735 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تو خواب سرفه های بدی میکردی.. امیدوارم که حالا میخواییم بریم خونه مادرجون مریض نشی...رفتن امروزمون کنسل شد...یک روز هم صبر میکنیم تا تکلیف کلاسهای بابایی معلوم بشه...امروز سهیلا جون نیومد و کلاستون شلوغ شد..شما هم که یک گوشه ای بچه ات رو میخوابوندی و به مامانها میگفتی هیسسس !!!یعنی بچه ام بیدار میشه...

محیا در حال خوابوندن بچه اش

مامان فدا ی مسوولیت پذیریت بشه گلکم...

هنوز به بابایی نگفتم که امروز نمیریم...آخه هی برنامه تغییر میکنه...

و باز هم محیا با صدف نانازی:

محیا و صدفی

مشکی رنگ عشقه....

بله به وقتش که رسید اصلا حوصله رفتن نداشتم...حتی با مامان محیا اینا خواستم ببرمت استخر بازم حوصله نداشتم....

و رفتیم خونه... وسایل همچنان پشت ماشین موندن!!!

دختر داری سوپ میخوری یا از رو صندلی بالانس میزنی...بشین بخور...

محیا در حال خوردن سوپش

بعدش هم کمی تو کار جمع کردن بریز و بپاشات کمکم کردی...

بابایی هم شب خونه نبود و شما رو به سختی خوابوندم...تا صبح نی نی داداشی رو بغل کرده بودی و هی ازم آب میخواستی...کمی هم حس کردم نیمه شب تب کردی اما شاید گرمای بدنت بود و زود خوب شدی... تا صبح خوب نخوابیدیم...

من هم تا شب کلی با تلفن صحبت داشتم با خاله زهرا و ندا و خاله جون عسل خودت...حتی ١ شب خوابیدم و زیاد حواسم بهت نبود گلم...معذرت میخوام...آخر هفته جبران میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدف
29 شهریور 90 12:49
صبح رفتم تو کلاسشون بهش گفتم محیا هیسسسسس.
منو یه نگاهی کردو خندید