محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

مسافرت

1390/5/26 12:54
نویسنده : مامان مریم
428 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلم یک مسافرت خوب میخواد، مخصوصا زیارتی...اصلا بابا علی اهل سفر نیست فقط و فقط و فقط شمال زادگاهش....من هم که خیلی انرژی واسه مسافرت دارم...حسودیم میشه هر کی میره جایی. یادش بخیر مجردی همه جا رفتم ها..اما تو چی دخترم!!!!!. کاش یکی بره و ما هم آویزونش بشیم بریم...تو این شبای قدر دعا کن دخملکم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان النا
26 مرداد 90 17:33
سلام خانمی،حرف دل منم همینه،کاش منم یه سفر مشهد می رفتم
انشاالله می ریم
دخمل ناز وخوشکلی داری خدا حفظش کنه


ایشاله امام رضا بطلبه واسه خدا کاری نداره. دعا کنیم که همه آرزومندان برن و ما و شما هم....
مامان پریا
28 مرداد 90 0:04
گله نکنی از نیومدنم
میام ولی استه میام می خونم و می رم
ولی امروز دلم تنگ شده آپ نکردی
محیا رو ببوووووووووووووووووس
محکم ببوس



آره عزیزم ببخشید. آخر هفته ها تو خونه محیا نمیزاره بیام اینجا..سرعت خونه هم پایینه. حوصله ام سر میره...ایشاله میام با کلی عکس. لطف داری. پریا جونو هم ببوس