محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

تو خودت نمره بیستی

1390/5/19 9:47
نویسنده : مامان مریم
373 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 19 مرداده و شما بیست ماهگیت کامل شد و وارد ماه 21 از زندگیت شدی...دیگه الان بیست بیستی... حرف نداری..

دیگه خودت لباسهتو انتخاب میکنی و هر چی رو که دوست داری از کمدت برمیداری و خودت هم میتونی بپوشیش... و من دیگه نمیتونم نظر خودمو تحمیلت کنم. (و چقدر زود این اتفاق افتاد) اکثرا هم لباسهایی رو که انتخاب میکنی یا خارج فصله یا خارج سایزت..بزرگ یا کوچیک..پس میتونی تشخیص بدی که چی واست مناسبه که دقیقا عکسشو انجام میدی.. 

راستش خیلی دلم واسه بچگیهات تنگ میشه..وقتی میبینم هرروز بزرگتر و عاقلتر میشی..راستش نی نی های زیر یکسالو که هیچی حالیشون نمیشه..خیلی دوست دارم..واسه همین همیشه عکسهای اون موقع رو نگاه میکنم. البته الانم که خانم شدی دوست داشتنی تر شدی اما چون ازت انتظار فهمیدن و گوش دادن و عمل کردن رو دارم یک کم از خودم میرنجم. آخه شما هنوز کوچولویی و چون دختری همیشه باید ناز کنی و بخوای.. این حقته که تو خونه پدرت آرامش داشته باشی اما من دوست دارم در عین حال قوی و مودب بار بیای.. ایشاله همینجوری میشه که میگم..

اما تو هر سنی باشی بقول من و دختر خاله لوسم: تو شه خودش نمره بیستییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیایش
19 مرداد 90 10:11
سلام مامان خانومی خوبی محیا جون خوبه انشاا... خوب باشید هر سنی این کوچولوها باشن شیرینی خاص خودش رو داره انشاا..که همیشه سالم باشن که سلامتی بزرگترین نعمته واقعا