محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

9/تیر/90- مبعث

1390/4/15 9:18
نویسنده : مامان مریم
854 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                 

ماه فرو ماند از جمال محمد                      سرو  نباشد به اعتدال محمد

امروز مبعث پیامبره و تعطیل. خیلی دلم میخواست بریم زیارت. دیگه خیلی وقته که جایی زیارت نرفتیم. اما خدا رو شکر، همین که سالمیم. و از همینجا دعا میکنم که خدا همه مریضها بخصوص نی نی های کوچولو رو شفا بده.. و کسی این روزها بیمارستان نباشه...آمین

خانم قیاسی هم تو اعیاد مذهبی ذوق به خرج میده و به شما اینبار یک گردنبند با پلاک محمد(ص) هدیه داد

صبح از خونه عمه مریم دسته جمعی اومدن خونه ما و بعد نهار من بردمشون اندیشه خونه طاها اینا.این دومین باری بود که خونه طاها اینا میرفتی. یکی تو سه ماهگی و یکی هم الان...

عصری رفتیم خرید و من برای شما یک مسواک خوشگل خریدم. چون دیگه اون مسواک انگشتی رو دوست نداشتی.

همه جا بخاطر مبعث شیرینی و شکلات پخش میکردن.

برای شام الینا و آنیتا،نوه های دایی مختار بابایی هم اومده بودن. کلی شلوغ شد و بعد شام رفتیم شاه عبدالعظیم. این هم (از چب به راست) محیا و باباییش، آنیتا و باباییش، الینا و باباییش تو شاه عبدالعظیم

چقدر دور و خسته کننده بود. سه صبح اونجا بودیم. هرکار کردم بعدش برگردیم خونه خودمون بابایی قبول نکرد. چون میخواست پیش خانوادش بمونه. من هم که تو اون گرما و عرق ریزان واقعا کلافه شدم از دست بابایی ناراحت شدم ..شب رو خونه عمه ات موندیم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

كاكل زري يا نازپري
10 تیر 90 15:01
عيد شما مبارك خوش باشيد