محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

دلتنگی

1390/4/19 10:33
نویسنده : مامان مریم
888 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی دلم گرفته هیچکس رو از خودت بهتر ندیدم تا پیشش از همه چی گله کنم. مامانه و دخترش. دلتنگیم از خستگیه، از دویدن و نرسیدنه، از شیطنتها و مشکلات بزرگ کردنت، اونم دست تنها و تو شهریه که هیچکس رو جز خدای خودت نداری. کارهای خونه ، نگه داشتن، تربیت و امورات مربوط به تو تقریبا حله. مهم کارهای بیرون خونست که یک لیست بلند بالا شده. وقت هم هست. منتهی جنابعالی اونقدر بیرون از خونه شیطنت میکنی که با کلی خجالت از مردم نیمه کاره میام خونه. به باباعلی و خودم اصلا نمیرسم . روزها سر کار عصر و شبم تو و دیگر هیچ....دیگه ازین رکود و یکنواختی پرکار خسته شدم. نه اینکه از کارهای تو لذت نبرم و منتی باشه واست عزیزم نه...صحبت اینه که بهم خوردن برنامه و عقب موندن کارهام، استرس و نگرانی رو قاطی لذت با تو بودن میکنه. مادر بشی میفهمی چی میگم. تازه مسوولیت کلی از کارها و امورات خونه بامنه. بابایی فقط پولشو میده چون نه وقت داره و نه حوصله حتی بزور نیم ساعت نگهت میداره تا من برم جایی. دیگه توانشو ندارم . خسته شدم خسته عزیزم. کی میشه بزرگ بشی و درکم کنی.کمکم باشی فقط به امید اون روزهام که خانمی بشی و بشی یار و یاور مادر رفیق مادر و من دیگه نیازی به کسی نداشته باشم..هرچند الان واسه من همه کسی...

این روزها از مادرها تجلیل میکنن. تازه دارم میفهمم چی میگن...روزهای همه مامانها مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)